stand-up-dk på dvd?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 01-09-04 20:31

Jeg griner egentlig ret meget af stand-up.dk på Zulu. Kan noget af skidtet
ikke fås på dvd?

Fra : Thomas

Dato : 02-09-04 10:44

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg griner egentlig ret meget af stand-up.dk på Zulu. Kan noget af skidtet
> ikke fås på dvd?

Inde på www.stand-up.dk var der på et tidspunkt en afstemning, om folk ville
købe udsendelserne, hvis de blev udgivet på DVD. Og så vidt jeg husker var
der en stor opbakning til sådan et projekt! noget med 95% der stemte for.
Mig bekendt er der ikke udkommet noget af det på DVD endnu... Men efter
den afstemning, er det vel nærmest bare et spørgsmål om tid før det kommer.

Indtil da, er der jo en del Stand-up DVD'er du kan more dig med...
Gintberg,
Anden og Mick Øgendahl har ihvertfald udgivet 6-7 stykker tilsammen.

Mvh. Thomas

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-09-04 10:56

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> writes:

> Indtil da, er der jo en del Stand-up DVD'er du kan more dig med...
> Gintberg,
> Anden og Mick Øgendahl har ihvertfald udgivet 6-7 stykker tilsammen.

Der ud over er der et par "talegaver til børn"-udgivelser, en "Den
ægte vare" "Fem på flugt", hvor flere forskellige komikere leverer et
set og så en del solo-ting.

Geek Culture har anmeldelser af i hvert fald "Fem på flugt" og "Hartmann
X". I kommentarerne til artiklerne omtales en del andre udgivelser også.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Lets go kick some puppet ass"
The RockBear. ((^))

Fra : Tim Christensen

Dato : 02-09-04 13:15

Thomas wrote:

> Indtil da, er der jo en del Stand-up DVD'er du kan more dig med...
> Gintberg,
> Anden og Mick Øgendahl har ihvertfald udgivet 6-7 stykker tilsammen.

Glem ikke Hartmann, som er en mine personlige favoritter.

Mvh

Tim

Fra : Thomas

Dato : 02-09-04 16:44

"Tim Christensen" <nospam@eson.dk> skrev i en meddelelse

> Glem ikke Hartmann, som er en mine personlige favoritter.

Jo jo... Hartmann X står skam også på min hylde... I øvrigt sammen med
'Talegaver til Børn', og 'Den Ægte Vare'... Der er jo masser af tage af.
Uffe Holm, Mette Lisby, Rune Klan kan også tilføjes listen af komikere der
har udgivet DVD'er...
Jeg prøvede jo heller ikke at nævne en komplet liste over DVD'er... Kun
lige de første par navne der faldt mig ind...

..Thomas

Fra : Tim Christensen

Dato : 02-09-04 23:14

Thomas wrote:

> Jeg prøvede jo heller ikke at nævne en komplet liste over DVD'er... Kun
> lige de første par navne der faldt mig ind...

Jeg synes bare Hartmann burde være en af dem der faldt dig ind først
, han er efter min mening kun overgået af Anden og et navn. Jeg ville
skam også bare gøre C.H. opmærksom på en af mine favoritter - det var på
ingen måde ment som en kritik.

Fra : Tim Christensen

Dato : 02-09-04 23:31

Tim Christensen wrote:

> Jeg synes bare Hartmann burde være en af dem der faldt dig ind først
> , han er efter min mening kun overgået af Anden og et navn.

Det giver jo ingen mening, jeg ville have skrevet "...og et navn som jeg
absolut vil anbefale".

Mvh

Tim

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-09-04 23:47

Tim Christensen <nospam@eson.dk> writes:

> Det giver jo ingen mening, jeg ville have skrevet "...og et navn som
> jeg absolut vil anbefale".

Ja. Det må være et sjovt navn.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst