Agatha Christie filmatisering
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 01-09-04 19:59

Jeg har købt de 4 film der var på tilbud i denne uge
i bilka
Mordet i Orientekspressen
Døden i solen
Døden på nilen
Mord i spejlet

de sidste 3 er der ikke noget med alt i skønneste orden
men Mordet i Orientekspressen er kun i full frame
hvor de andre har det "hele" altså 1.1.85 anamorph o.s.v
hvis jeg ser på bag cover på denne side
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=1059563447741047

så er det nøjagtig den samme undtaget at der på den jeg
linker til er 1.1.33 format også ?
selv stregkode nummeret er det samme men på den
fra bilka mangler 1.1.33 formatet
hvad i alverden er grunden til det ?
jeg mener kan det virkelig betale sig at lave 2 sådanne
udgaver
filmene kostede 100 Kr det er selfølig rørende billigt
jeg har prøvet www.criterionfilm.dk
men der er ingen side at se ,nogen der hved noget om det ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Hype

Dato : 01-09-04 23:22

Hej.
Den version jeg har af Mordet i Orientekspressen er også i 1:1:33, og det er
lang tid siden jeg købte den i FONA. Så kan være at det er dem de har kunnet
skaffe hjem?

Hilsen
Michael