easyrider søges
Fra : Keldo

Dato : 28-08-04 13:42

hvem kan finde et link til en dansk dvd forhandler der ligger inde med Easy
Rider på R2 med dk tekster.

jeg har prøvet bla. dvdoo og softexchange og videonetto.

vedkommende der der kan levere linket kommer med i min aftensbøn.

RK

Fra : Jesper Lund

Dato : 28-08-04 13:59

Keldo <keldo@hotmail.com> wrote:

> hvem kan finde et link til en dansk dvd forhandler der ligger inde
> med Easy Rider på R2 med dk tekster.
>
> jeg har prøvet bla. dvdoo og softexchange og videonetto.

R2 UK skulle have danske undertekster, både i 1-disc og 2-disc udgaven
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=436
Den australske er R2+R4 kodet, og har også danske undertekster.

Så hvis det ikke lige skal være en dansk forhandler, kan
www.dvdpricecheck.co.uk
måske hjælpe dig.

Der er også www.dvdpriser.dk for danske netbutikker.

--
Jesper Lund

Fra : Keldo

Dato : 28-08-04 16:19

....er det ikke kun firmaer der betaler for at være med på dvdpriser.dk der
figurere på siden?

Men andre ord; man kan gå glib af en masse forhandlere hvis man kun bruger
den!?

Fra : Jesper Lund

Dato : 28-08-04 16:33

> [...]

> dvdpriser.dk der figurere på siden?
>
> Men andre ord; man kan gå glib af en masse forhandlere hvis man kun

Jo, men jeg forstod dit spørgsmål som "hvor kan man finde Easy Rider i
R2 med danske undertekster, og helst i en dansk butik". Så er
dvdpriser.dk bedre end ingenting.

Jeg køber stort set alle mine film i udlandet pga. lavere pris. Jeg
checker som regel www.dvdpricecheck.co.uk samt et par enkelte
forhandlere, som ikke er med her, f.eks. www.axelmusic.dk og
www.loaded247.co.uk.

--
Jesper Lund

Fra : Jakobsen

Dato : 28-08-04 16:26

On Sat, 28 Aug 2004 14:42:14 +0200, Keldo wrote:

> [...]
>
> jeg har prøvet bla. dvdoo og softexchange og videonetto.
>
> vedkommende der der kan levere linket kommer med i min aftensbøn.

Den kan også lånes gratis på biblioteket.

MP