Hvad mener I om AlienvsPredator? (Stor Spo~
Fra : Elscorpio

Dato : 27-08-04 18:41

Jeg synes den er ok, fede kampscener mellem AvP og gode effekter(ikke
CGI)

Hvis der havde været bedre instruktør(f.eks, hvis Ridley Scott) og
mere kendte skuespiller på castlisten havde filmen været bedre.

Men hvorfor er det lige man skal blive overrasket af Alien moderen,
til allersidst, da men tror Alexa Woods og den sidste Predator har
nuket alle de mfucker aliens til atomer.

Lidt for Hollywood agtigt. Og så da Predatorskibet flyver væk, ser man
en Alien hoppe ud af en Predator.

Hvorfor kunne vi ikke bare se Lance Henriksen til en bishop agtig
ting(som i Aliens. Det er sådan vi elsker ham

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 28-08-04 10:18

"Elscorpio" <martinandersen1976@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvorfor kunne vi ikke bare se Lance Henriksen til en bishop agtig
> ting(som i Aliens. Det er sådan vi elsker ham

Hejsa... jeg skrev i et indlæg d. 24/8, og jeg laver lige copy/paste:

*FLERE SPOILERS*

Jeg har også set den (2 gange allerede).... tja hvad har man venner for !

Men altså! Jeg skal helt sikkert ind og se den i biografen når den kommer,
og jeg kan klart anbefale den!

Jeg forstår slet ikke alt den hysteriske kritik der er lavet af filmen....
Min tanke er at nutidens filmanmeldere virkelig forventer hjulet genopfundet
igen, hver gang de går ind og anmelder en film....eller ogås har
de bare ik fået nok søvn og derfor er gnavne...

Men jeg vil kort sige at filmen lever op til alt hvad den og dens trailer
lover! En sammenfletning af Alien og Predator filmene, og rigeligt
(ordenligt udført) action.. (glæder mig allerede til DVD'en hvor vi kan få
alle de udklippede "splat" effects med, som man savner fra de gamle film)
Jeg havde måske virkelig også forventet en rigtig ringe film da jeg så den
(pga. alle de Am.reviews jeg havde læst) så filmen overraskede mig meget.
Jeg havde forestillet mig en Resident Evil (filmen!) stemning hvor et hold
super soldater skulle ind og rive alting rundt, men istedet introducerer
filmen en ret effektiv stemning i den forladte forladte outpost på Antaktis,
der kunne minde lidt om "The Thing". Selve templet og dets dynamiske
skiften, virker også fint, selvom nogle måske kunne påråbe at det var "The
Cube" rip-off.

Predatoren der opnår en slags hovedrolle i filmen er utrolig rå og selvom
mange siger den ikke fungerer som "helt", så fik han ihvertfald min og mine
kammeraters bifald.

At man så kan pånævne slutscenen som unødvendig, så vidste jeg allerede den
var der, så den generede mig ikke det mindste. Jeg ser frem til en 2'er der
måske foregår i Alien 1-2-3 tiden, hvor man kunne håbe på lidt locations fra
spillene (AvP 1+2) og opleve Marines i action.
Note: Avp2-Expansion-set'et (PC) introducerer Preda-alien karakteren for os

Mvh. Martin - der (nu) elsker både Alien quadrologien, Predator 1+2 og AvP