Nye sejl
Fra : Jens Mogensen

Dato : 24-08-04 19:26

Hej Thomas
Din mailadresse virker ikke - heller ikke uden [no spam], så du får svaret
her i gruppen.

...... beklager, at jeg først svarer nu.

Der er tale om en Genua II til en 30 fod Scampi.
Forliget er 10.5 m, underlig 4.9 m og agterlig 9,5 m.

Den er meget flot og ser ikke ud til at have sejlet ret meget - men jeg
kender ikke nærmere detaljer, da den fulgte med båden, som havde fået
rulleforsejl.

mvh
Jens

- og jeg her selv en næsten ubrugt Genua til slag, der måske passer. - Da du
> skriver om prisen på tre sejl, går jeg ud fra, at du ikke bruger
> rulleforsejl

Korrekt.. Sådan noget moderne bruger jeg ikke

Har du målene på Genua'en ? Kunne jo være den næstede passed..

Thomas

---
Udgående mail er tjekket, og fri for kendte virus.