Bådstativ købes
Fra : Preben Christensen

Dato : 23-08-04 22:34

Hej

Jeg har en 25 fods spidsgatter motorbåd der stikker 0,75 meter jeg mangler
et bådstativ til vinter
har du en så mail mig om pris og hvor

--
Venlig hilsen

Preben Christensen
6560 Sommersted/ Haderslev

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-08-04 14:47

På ejendommeligvis fremsatte Preben Christensen følgende påstand:

> Jeg har en 25 fods spidsgatter motorbåd der stikker 0,75 meter jeg
> mangler et bådstativ til vinter
> har du en så mail mig om pris og hvor

Venligst brug markedsgrupperne til annoncering og handel. Det er ikke
tilladt at annoncere i debatgrupperne. Annoncen hører hjemme i en
handelsgruppe, f.eks. dk.marked.privat.baad

Læs om grupperne og deres fundats på: www.usenet.dk

FUT dk.admin.netikette (betyder at svar havner i denne gruppe)

Claus