Hjælp søges til stik forbindelser.
Fra : Jesper Andersen

Dato : 10-05-01 22:34

Hej NG!

Jeg skal til at lave et hjemme netværk og har indkøbt nogle RJ45 stikdåser
til at montere på væggen.
Jeg havde tænkt mig at sætte en dåse op i det rum hvor routeren står, som
skal forbindes til routeren. Vægdåsen i routerrummet
forbindes derefter til en dåse i et andet rum, som forbindes til en PC.
Mit spørgsmål er:
I vægdåsen skal kablet crimpes på, og så vidt jeg kan se, kan man lave både
en A og en B termanering. Er der en der kan fortælle mig
hvilke termaneringer jeg skal lave i sådan en opstilling?

På for hånd Tak :)

Mvh. Jesper

Fra : Carsten H. Jensen

Dato : 11-05-01 19:15

"Jesper Andersen" <jesper@sporty.dk> wrote in message
> [...]
> en A og en B termanering. Er der en der kan fortælle mig
> hvilke termaneringer jeg skal lave i sådan en opstilling?

Hej Jesper

Det er ligemeget hvilken en du bruger, barer at det er den samme i vær ende
at kablet.

Hilsen
Carsten
KRo

Fra : Jesper Andersen

Dato : 11-05-01 11:25

Tak for svaret, så er man jo fri for at bøvle for meget med det!

Mvh. Jesper

Fra : Mogens S. P.

Dato : 11-05-01 22:56

> Det er ligemeget hvilken en du bruger, barer at det er den samme i vær
ende
> at kablet.

Man skal være opmærksom på, at hvis der er begyndt med f.eks. A så skal man
fortsætte med denne kabling, så hvis der er lagt nogen kabler i forvejen så
undersøg hvilken metode der her er brugt og fortsæt med denne.

Mogens