Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Nikon SB-24
Fra : Thomas Gajda Joergen~

Dato : 05-09-04 21:33

Hejsa!

Jeg har netop købt en brugt Nikon SB-24 flash hos min lokale fotohandler.
Desværre kunne han ikke finde den tilhørende brugermanual. Er der nogen der
ved, om jeg kan finde en sådan manual i elektronisk form og i givet fald
hvor...? Jeg har søgt lidt på nettet men endnu uden held.

Jeg bruger flash'en på et Nikon F4 men med en god gammel optik uden AF, og
jeg er kommet lidt i tvivl om, hvordan jeg skal indstille flashen, og derfor
kunne jeg godt tænke mig, at bladre lidt i manualen.

Thomas

Fra : NIL

Dato : 06-09-04 02:21

"Thomas Gajda Joergensen" <tgajdaj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
derfor
> kunne jeg godt tænke mig, at bladre lidt i manualen.

Hej Thomas...
Prøv dette link!
http://www.nikonians.org/html/resources/nikon_articles/speedlight/sb-24/sb-2
4_2.html

Håber det hjælper dig lidt...

Med venlig hilsen
NIL

Fra : NIL

Dato : 06-09-04 02:30

> [...]
derfor
> kunne jeg godt tænke mig, at bladre lidt i manualen.

Prøv evt. også denne: http://www.nikonians.org/cgi-bin/dcforum/dcboard.cgi?

Hilsen
NIL

Fra : Thomas Gajda Joergen~

Dato : 08-09-04 07:43

Hejsa!

Tak for oplysningerne. På siderne du linkede til, fandt jeg svar på de
fleste af mine spørgsmål.

Thomas

KLIP: