Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Sandisk Compact Flash Ultra II 1GB
Fra : Steen

Dato : 05-09-04 20:37

Hej

Ved I hvor man kan købe en: Sandisk Compact Flash Ultra II 1GB
til sit kamera? Gerne på nettet.

Det virker som om, at den er svær at skaffe for tiden.

Hvad mener I?

/Steen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-09-04 20:42

"Steen"

http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produkt=313325

Fra : pwa

Dato : 05-09-04 21:12

"Steen" <steen@XXXrboel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til sit kamera? Gerne på nettet.
>
> Det virker som om, at den er svær at skaffe for tiden.

www.edbpriser.dk
pa

Fra : PA

Dato : 06-09-04 07:46

> [...]
>
> Hvad mener I?
>
> /Steen
>
>Prøv Danskdatasalg der har jeg købt mit.
http://www.danskdatasalg.dk

MVH Per

Fra : -=Madsen=-

Dato : 07-09-04 00:16

<------------>
> http://www.danskdatasalg.dk
<-------------->
godt sted og de har det endda på lager til 1649,-
http://www.danskdatasalg.dk/visvare.asp?id=819

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 06-09-04 15:17

Steen wrote:
> Hej
>
> Ved I hvor man kan købe en: Sandisk Compact Flash Ultra II 1GB
> til sit kamera? Gerne på nettet.

http://www.naturbutikken.dk/index.php?id=articles&a_sc=21

M.v.h
Niels

Fra : Peter Rongsted

Dato : 06-09-04 21:07

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> wrote:

>http://www.naturbutikken.dk/index.php?id=articles&a_sc=21

De priser er da helt til grin. 1GB SanDisk Ultra II koster jo 2445,-
På edbpriser.dk koster det samme kort 2039,- inkl. porto hos den
billigste forhandler.

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 06-09-04 21:17

Peter Rongsted <nulldev@rongsted.dk> wrote:

>De priser er da helt til grin. 1GB SanDisk Ultra II koster jo 2445,-
>På edbpriser.dk koster det samme kort 2039,- inkl. porto hos den
>billigste forhandler.

Korrektion Det billigste sted koster det kr. 1486,- stadig inkl. porto.

Peter

Fra : Morten Wartou

Dato : 06-09-04 21:33

Peter Rongsted wrote:

> Korrektion Det billigste sted koster det kr. 1486,- stadig inkl.
> porto.

Så se på gate2prices.dk - der annonceres Ultra II 1 GB for 1255,- i to
butikker. De har fået et ordentligt nøk nedad de sidste uger - det er nok
det store prisfald på flash-memory chips fornylig der er ved at slå igennem.
I Tyskland fåes det desuden for omkring 1040,-.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-09-04 21:40

"Peter Rongsted"
> Peter Rongsted <

> Korrektion Det billigste sted koster det kr. 1486,- stadig inkl. porto.
>
> Peter

Og et Transcend koster ca. 800kr - Mine har været i Indien,
40 grader og støvet, de har været nede på 30 meter i det
Røde hav, på kamel gennem Sinai og en smut næsten til Antarktis,
og der har ikke været problemer.. Ingen tvivl om at Sandisk er
meget bedre, hehe, men jeg tror ikke jeg vil betale det dobbelte
for et navn og nogle få procent mere hastighed.. )-max-

Fra : Peter Rongsted

Dato : 06-09-04 21:49

";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote:

> [...]
>meget bedre, hehe, men jeg tror ikke jeg vil betale det dobbelte
>for et navn og nogle få procent mere hastighed.. )-max-

Helt enig. Men der blev spurgt til SanDisk, så det var den pris jeg
nævnte.

Peter

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-09-04 21:55

"Peter Rongsted"
> ";o\)-max-"
>
> Helt enig. Men der blev spurgt til SanDisk, så det var den pris jeg
> nævnte.
>
> Peter

Yeps - du har ret jeg er OT.. -max-

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 07-09-04 15:12

Peter Rongsted wrote:
> De priser er da helt til grin. 1GB SanDisk Ultra II koster jo 2445,-
> På edbpriser.dk koster det samme kort 2039,- inkl. porto hos den
> billigste forhandler.

Der blev ikke spurgt til prisen. Der blev spurgt til hvor det kunne
købes.

M.v.h
Niels

Fra : Peter Rongsted

Dato : 07-09-04 15:39

>Der blev ikke spurgt til prisen. Der blev spurgt til hvor det kunne
>købes.

Ja ok. Men derfor er prisen til grin alligevel.

Peter