Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik
Fra : Lars Christensen

Dato : 05-09-04 01:25

Hej.

Jeg har følgende til kritik.
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=94470
Jeg har virkelig forsøgt at få gjort mit resultat så godt som muligt.
Udgangspunktet var et billede med fin skarphed over hele billedet. Det
har jeg søgt at sløre for at få personen helt frem i focus. Men der
mangler noget...
Gode ideer tages med glæde imod. Og ikke noget med at tage billedet om,
for det lader sig ikke gøre nu. Der var rigtigt mange mennesker
tilstede, og mange meget smalle gader, som vanskeliggjorde ordentlige
biller.

Lars

Fra : Lars Christensen

Dato : 06-09-04 07:11

Lars Christensen skrev:

> [...]
> Udgangspunktet var et billede med fin skarphed over hele billedet. Det
> har jeg søgt at sløre for at få personen helt frem i focus. Men der

Er der virkelig ingen, der har gode tips og ideer til mit billede?
Jeg har Photoshop, men ikke nogen plugins til det.

Lars

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-09-04 09:44

Lars Christensen wrote:
> Er der virkelig ingen, der har gode tips og ideer til mit billede?
> Jeg har Photoshop, men ikke nogen plugins til det.

Det ville være lækkert hvis der var en lille smule mere blur i
baggrunden, så man ikke så nemt kan de folk med moderne beklædning ;)

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Lars Christensen

Dato : 06-09-04 10:58

Hans Joergensen skrev bl.a.:

> Det ville være lækkert hvis der var en lille smule mere blur i
> baggrunden, så man ikke så nemt kan de folk med moderne beklædning ;)

Tak for den konstruktive kommentar. Det er noget sådant jeg har
overvejet. Blot syntes jeg at Photoshops Blur var utilstrækkelig.
Baggrunden har VIRKELIG fået meget blur. Som jeg skrev i første indlæg,
er originalbilledet ret fint skarpt over hele motivet. Fidnes der ikke
en rigtig hård metode at lave rigtig meget blur på?

Lars