Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kritik på billeder af dansegruppe / fotokr~
Fra : C.Stensgaard

Dato : 02-09-04 20:30

Kan jeg få jer til at se på disse :

http://www.fotokritik.dk/pics/95197

--
Venlig hilsen
Claus Stensgaard

//Ved Reply - Husk at fjerne det danske bogstav og indsæt det rigtige

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-04 20:35

"C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan jeg få jer til at se på disse :
>
> http://www.fotokritik.dk/pics/95197

Beskæringen er ikke god. Enten skal du tættere på eller også skal mere af
armen og det nederste af kjolen med.

--
Tom

Fra : Thomas Kjær

Dato : 03-09-04 08:31

On 2004-09-02, C.Stensgaard <kamisu@hotmail.com> wrote:
> Kan jeg få jer til at se på disse :
>
> http://www.fotokritik.dk/pics/95197

Jeg ser nu kun et enkelt billede. Mon ikke linket skulle have været
det her i stedet;

- <http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=95197>

Generelt synes jeg ikke beskæringen af billederne er heldig.
Billederne kunne også godt have gavn af lidt saturation, så farverne
er knapt så flade at se på.

På 95197 synes jeg lyset ødelægger billedet, og det ville have været
bedre at bruge noget fill-flash her. De lille farver får danseren til
at se syg ud, og ansigtet er for mørkt til min smag.

95197-1 føles ikke helt skarpt, her ville en smule USM gøre
underværker. Det ville også være rart hvis billedet var taget et par
sekunder før eller efter, så danseren havde haft et knapt så kedeligt
ansigtsudtryk.

95197-2 er en del bedre, lidt fill-flash til at udjævne skyggerne
ville have været rart.

95197-3 ville have været bedre et par sekunder før eller efter, så
danseren havde åbne øjne og måske et smil på.

95197-4 er ret godt, her bille det måske være en idé at lysne
manden lidt, så han tiltrækker øjet lidt hurtigere.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>