Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny hjemmeside, kritik?
Fra : Martin Gleit

Dato : 01-09-04 19:13

Hvis der er nogen der gider at kommentere min nye (ikke helt færdige) side
ville det være rart...ting som at model galleriet åbner i en side for sig
selv skal naturligvis rettes...ellers nogen kommentarer? www.gleitfoto.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-09-04 19:23

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> wrote in message

> [...]
> ville det være rart...ting som at model galleriet åbner i en side for sig

Pseudopornografiske billeder. Når jeg vil se porno, foretrækker jeg ægte
pornografi, men bevares; den tekniske kvalitet af dine billeder er da ganske
god.

Hvorfor har du ikke billeder af ældre, mandlige modeller? Hvad er det lige
ved unge, letpåklædte kvinder med liderlige blikke i øjnene, der er _så_
interessant for dig?

--
-Jens B.

(sidst opdateret 1. september 2004)

Fra : den ægte fotomand

Dato : 01-09-04 20:49

Pseudopornografiske billeder. Når jeg vil se porno, foretrækker jeg ægte
> pornografi, men bevares; den tekniske kvalitet af dine billeder er da
ganske
> god.

Er du fra indre mission eller sådan noget siden du kalder dem porngrafiske?

> Hvorfor har du ikke billeder af ældre, mandlige modeller? Hvad er det lige
> ved unge, letpåklædte kvinder med liderlige blikke i øjnene, der er _så_
> interessant for dig?

hmm, letpåklædte, hvor ser du dem henne? eller vil du ha at alle kvinder
skal ha burga på???

vh

Per

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-09-04 20:58

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> wrote in message

> Er du fra indre mission eller sådan noget siden du kalder dem
porngrafiske?

Så læste du vist ikke, hvad jeg skrev. Jeg kaldte dem "pseudopornografiske".
Der er faktisk en forskel.

> hmm, letpåklædte, hvor ser du dem henne?

Du er go'.

> eller vil du ha at alle kvinder
> skal ha burga på???

Nej, jeg har intet mod letpåklædte kvinder med liderlige blikke. Faktisk kan
jeg finde dem ganske spændende og interessante. Jeg gider bare ikke se
billeder af dem hele tiden og alle vegne, og slet ikke under
letgennemskuelige påskud som "fotokunst", reklamer og lignende.

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-04 23:08

"Jens Bruun" skrev i en meddelelse news:ch541u$18dl$1@news.cybercity.dk

> Pseudopornografiske billeder. Når jeg vil se porno, foretrækker jeg ægte
> pornografi, men bevares; den tekniske kvalitet af dine billeder er da
ganske
> god.

Jeg må være gået glipaf et eller andet!

--
mvh kajo

Fra : Martin Gleit

Dato : 02-09-04 08:59

"Kajo" <Fiffi.tiscali.dk> wrote in message

> ganske
> >
> Jeg må være gået glipaf et eller andet!
>
> --
> mvh kajo

hehe

Fra : L.T

Dato : 02-09-04 11:55

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse >
Hvad er det lige
> ved unge, letpåklædte kvinder med liderlige blikke i øjnene, der er _så_
> [...]

Liderlige blikke? Det må være frustrerende for dig at færdes ude blandt
kvinder, hvis der ikke skal mere til for at du ser en kvinde som værende
liderlig...

L.T

Fra : Marlene

Dato : 02-09-04 12:05

"L.T" <dizx2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Liderlige blikke? Det må være frustrerende for dig at færdes ude blandt
> kvinder, hvis der ikke skal mere til for at du ser en kvinde som værende

Tihi nu måtte jeg da lige ind og se på siden Jeg kan nu heller ikke se
nogle liderlige blikke........

Rigtig flot hjemmeside.

Mvh. Marlene.

Fra : Marlene

Dato : 02-09-04 12:07

> [...]
> >

> Liderlige blikke? Det må være frustrerende for dig at færdes ude blandt
> kvinder, hvis der ikke skal mere til for at du ser en kvinde som værende

Ja, og så vil jeg lige tilføje, at det da ikke er så sært, at mange kvinder
bliver misforstået, hvis disse kvinder på billederne skulle have liderlige
blikke. Hmmm....

Mvh. Marlene.

Fra : Martin Gleit

Dato : 02-09-04 12:14

"Marlene" <muxoll@e-mail.dk> wrote in message

> [...]
kvinder
> bliver misforstået, hvis disse kvinder på billederne skulle have liderlige

tror bare hr. bruun er en sur gammel mand...nok bedst bare at lade ham være
så han kan passe sin blomster fotografering...

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-09-04 12:24

> tror bare hr. bruun er en sur gammel mand...nok bedst bare at lade ham
være
> så han kan passe sin blomster fotografering...

Hvorfor udbeder du dig kommentarer og kritik til din hjemmeside, når du i
virkeligheden bare ønsker rygklapperi? Er dit ego så svagt, at det skal
styrkes på dén måde?.

Din læremester træder tydeligt frem i din åbenlyse naivitet og ubehjælpsomme
måde at håndtere kritik på.

Fra : Martin Gleit

Dato : 02-09-04 12:46

> [...]
> styrkes på dén måde?.
>
> Din læremester træder tydeligt frem i din åbenlyse naivitet og

ok..var ikke klar over at det var kritik du gav mig...

Fra : Ole Larsen

Dato : 02-09-04 14:26

> [...]
> ved unge, letpåklædte kvinder med liderlige blikke i øjnene, der er _så_

Måtte så alligevel D.L Macromedia Flashs Nyeste for at se hvorfor J.B kan
skabe en sådan furore.
Bemærk hans udtryk "pseudo...." - og det er vel rigtigt - men siden er
flot.
Er ikke dyrkelsen af ungt kvindekød lige så undertrykkende som kravet om
anvendelse af burka ?
(straffen for ikke at følge "normen" ufortalt)
--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

---

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-09-04 14:40

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> skabe en sådan furore.

> Er ikke dyrkelsen af ungt kvindekød lige så undertrykkende som kravet om

Det mener jeg ikke. Det er undertrykkende for ærlighed og den ægte
seksualitet, at den naturlige og evige dyrkelse af ungt kvindekød skal
indhyldes i løgn og forestillelse. Beskueren såvel som modellen har en
legitim, fælles interesse. Ved at lyve og hykle om det, undetrykkes begge
parter.

Jeg skal dog ikke afvise, at det giver lige det dér ekstra kick, at man
lader som om, det drejer sig om noget heeeelt andet. Det har jeg fuld
forståelse for og kan da heller ikke sige mig helt fri for selv at spille
med en gang imellem

Fra : Kispus

Dato : 02-09-04 15:02

"> > Er ikke dyrkelsen af ungt kvindekød lige så undertrykkende som kravet
om

Bliver mænd og kvinder ikke bare tiltrukket af hinanden,
det være sig ung el. ældre ?
De kvinder der stiller sig op til fotografering, får ofte penge
for det, og vi mænd kan jo godt lide at se på dem, for kvinder
er jo dejlige ! (med mindre man er bøsse)
Og der er da også mange kvinder der kan lide at se en rigtig mandekrop.
Så jeg kan absolut ikke se noget galt i at Martin fotograferer kvinder
-tværtimod .
Så bliv du bare ved Martin !!!
John

Fra : emj

Dato : 02-09-04 17:12

On Thu, 2 Sep 2004 16:01:41 +0200, "Kispus" <kispus@despammed.com>
wrote:

> for kvinder
>er jo dejlige ! (med mindre man er bøsse)
Vrøvlehovede
Hilsen emj

Fra : [HCS] 4000

Dato : 01-09-04 19:22

Hej Martin!
Jeg synes din hjemmeside er fint opbygget, enkel og overskuelig. Jeg forstår
på dig den ikke er helt færdig, og opdagede da også at der i nogen tilfælde
åbnedes i nyt vindue og andre i samme vindue. Ellers synes jeg det ser godt
ud.

hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

*www.pbase.com/hcstune*

Fra : [HCS] 4000

Dato : 01-09-04 19:23

Glemte at skrive at du har mange gode billeder på siden.

Fra : Michael Bothager

Dato : 01-09-04 19:27

Martin Gleit wrote:
> [...]
> ville det være rart...ting som at model galleriet åbner i en side for sig

Hejsa

Den er da nydelig

Men
1. Prøv at spørge i webdesign gruppen hvor det høre hjemme
2. Prøv at validere din side med en HTML validator, der er fejl i koden
3. Din positionering af tekst fungerer ikke i Firefox
4. Din flash-menu kunne godt laves i HTML/CSS, den er da pæn, men det er
ej cool med lydeffekter ved mouseover

fut: dk.edb.internet.webdesign

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : Deaster

Dato : 01-09-04 20:03

Martin Gleit wrote:

> [...]
> side ville det være rart...ting som at model galleriet åbner i en
> side for sig selv skal naturligvis rettes...ellers nogen kommentarer?

Hjemmsiden er fin nok, men jeg er ret vild med en del af billederne,
specielt 1334a synes jeg er meget flot.

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : Kispus

Dato : 01-09-04 20:06

> [...]
> ville det være rart...ting som at model galleriet åbner i en side for sig

Har ikke en pind forstand på hjemmesider, men syntes denne er skide flot,
særlig den øverste ramme med lyd, (som jeg gerne vil høre lidt højere når
jeg
går fra billede til billede.
Men efter min mening: GODT LAVET !!!
(Ville ønske jeg kunne lave det samme)
John

Fra : Martin Gleit

Dato : 01-09-04 20:32

tak alle for kommentarene...

Fra : Kispus

Dato : 01-09-04 20:41

Har det ikke taget mange,mange timer Martin ???
John

Fra : jhvl

Dato : 01-09-04 20:48

Martin Gleit wrote:
> [...]
> ville det være rart...ting som at model galleriet åbner i en side for sig

Tjaaa, Hvad synes du selv om følgende besked:

---
Du har ikke den seneste version af Macromedia Flash Afspiller.

Denne side gør brug af Macromedia®FlashTM software. Du har en ældre
version af Macromedia Flash Afspiller der ikke kan afspille siden.

Hvorfor ikke downloade den nyeste version? Det tager kun et
øjeblik. Klik på ikonet til venstre, derefter vælger du ikonet "download
now" og du vil hurtigt være i stand til at kunne se siden.

Macromedia and Flash are trademarks of Macromedia, Inc.
---

Så langt kom jeg...

Fra : Niels Boegh

Dato : 01-09-04 20:55

On 2004-09-01 21:48:01 +0200, jhvl <jhvl@mail.tele.dk> said:

> [...]
> "download now" og du vil hurtigt være i stand til at kunne se siden.
>
> Macromedia and Flash are trademarks of Macromedia, Inc.

Hvorfor kom du ikke længere?

Niels

Fra : Kispus

Dato : 01-09-04 21:18

> [...]
> now" og du vil hurtigt være i stand til at kunne se siden.
>
> Macromedia and Flash are trademarks of Macromedia, Inc.

Kunne du ikke bare ha lagt et link ? Det ´havde
unægtelig været nemmere !
Jeg gik på siden og fandt ikke noget "Til venstre"
Mvh. John
(God nat og tak for i dag !)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-09-04 21:19

jhvl wrote:

> Så langt kom jeg...

Bare rolig, du er ikke gået glip af noget væssentligt...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : No1

Dato : 01-09-04 21:48

> [...]
> ville det være rart...ting som at model galleriet åbner i en side for sig

Det er OK at bruge flash, hvis man kan navigere på hjemmesiden ligeså
godt, selvom man ikke har flash installeret. Selvom jeg har flash virker
første side ikke ordentligt. Der kommer en hvid kasse i toppen. Test
gerne din hjemmeside i Mozilla (eller Firefox). http://mozilla.org/

Det er ikke fedt at nogle af siderne åbner i nye vinduer.

Fjern gerne "under opbygning" beskeden. Stort set alle hjemmesider
bliver viderebygget løbende.

Nogle af billederne er flotte IMO. Det er ærgeligt hvis en for
"smart"/avanceret hjemmeside-opbygning ødelægger oplevelsen, fordi den
ikke virker ordentligt.

Fra : Peter Loumann

Dato : 01-09-04 22:56

Martin Gleit skrev:

> [...]
>ville det være rart...ting som at model galleriet åbner i en side for sig

Hej Martin

Siden er velfungerende og i orden. Den ser ensartet ud i mine tre
gængse browsere og http://validator.w3.org finder kun en ubetydelig
formel fejl. Jeg har dog kun valideret forsiden. Mere specialisere
spørgsamål om det høre hjemme i gruppen websesign(.htlm)

Dine fotos kan jeg ikke stille noget op med, men det betyder ikke
noget.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : julemandens kone

Dato : 03-09-04 00:16

Rigtig flot side, tillykke.
Sandra

---

Fra : Martin Gleit

Dato : 03-09-04 12:39

"julemandens kone" <sw-hd@pc.dk> wrote in message
> Rigtig flot side, tillykke.
> Sandra
tak

Fra : HS

Dato : 03-09-04 12:09

Damn måtte li ind og kigge på din side efter debatten i et andet indlæg...
Ak dine billeder har da så lidt som muligt og gøre med porno... det er jo
total flot modelfotografering... Seriøst flotte billeder...

Fra : Martin Gleit

Dato : 03-09-04 12:39

"HS" <opelmanta2@stofanet.dk> wrote in message
> Damn måtte li ind og kigge på din side efter debatten i et andet indlæg...
> Ak dine billeder har da så lidt som muligt og gøre med porno... det er jo
> total flot modelfotografering... Seriøst flotte billeder...

takker..

Fra : Per O.

Dato : 04-09-04 04:33

Martin Gleit wrote:
> [...]
> side ville det være rart...ting som at model galleriet åbner i en
> side for sig selv skal naturligvis rettes...ellers nogen kommentarer?

Først: Flotte billeder af kønne piger. Porno ... ikke det der ligner !

Det eneste som jeg umiddelbart føler som en mangel er, at man skal bruge
browserens back knap til at komme tilbage til det galleri man kom fra, når
man ser billederne af de enkelte modeller. Der bør være en knap eller et
link til den foregående side (altså oversigten med alle modellerne).

Per O. Madsen
www.skaldepande.dk

Fra : Martin Gleit

Dato : 04-09-04 09:13

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message

> [...]
> man ser billederne af de enkelte modeller. Der bør være en knap eller et
> link til den foregående side (altså oversigten med alle modellerne).

hej Per...er ikke sikker på det er det du mener, men er der ikke allerede
sådan en knap? øverst.."til model galliriet"..

Fra : Per O.

Dato : 05-09-04 17:19

KLIP

> hej Per...er ikke sikker på det er det du mener, men er der ikke
> allerede sådan en knap? øverst.."til model galliriet"..

Jo, det er bare mig som ikke har opfattet billedet som en knap ... er nok
for vandt til at knapper ligner knapper

Per O.

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 04-09-04 11:56

Misundelsværdige billeder og hjemmeside, hvis man er til lokation
modelfotos.
Jeg synes det er klart den bedste jeg har set af slagsen.
Enkel og med total lækre billeder.

vh
Jan