Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon D 60 - Hvad må man give ?
Fra : Langgaard

Dato : 01-09-04 11:43

Hej

Jeg er blevet tilbudt en D 60, men er lidt på bar bund med prisen!

Det drejer sig om huset alene med batterigreb Canon BG-ED3

Der medfølger dog alle kabler, software, batteri osv.

Stand og antal eksponeringer kender jeg ikke endnu.

Kan nogen give et tip !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Deaster

Dato : 01-09-04 11:56

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der medfølger dog alle kabler, software, batteri osv.
>
> Stand og antal eksponeringer kender jeg ikke endnu.

Et hurtigt bud ville være ca. 4-5K. Et 10D med greb kan fåes for godt og vel
7K i dba.dk

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : [HCS] 4000

Dato : 01-09-04 12:03

Jeg har lige set at det tyske Fotomagazine har laver en brugtprisguide på
digitalkameraer her står D60 til 830 Euro = ca. 6500 kr.
D30 til 590 Euro

--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

*www.pbase.com/hcstune*

Fra : Deaster

Dato : 01-09-04 12:42

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige set at det tyske Fotomagazine har laver en brugtprisguide på
> digitalkameraer her står D60 til 830 Euro = ca. 6500 kr.
> D30 til 590 Euro

Det må være før 20D kom på banen og alle pludselig skulle af med deres 10D,
prøv lige at se hvor mange 10D der pt. er til salg i dba.dk.

Ps.
Kan du ikke svare under det du citerer, det gør det noget nemmere at følge
en tråd ?

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-09-04 12:04

Langgaard wrote:
> [...]
> Der medfølger dog alle kabler, software, batteri osv.
> Stand og antal eksponeringer kender jeg ikke endnu.

Jeg vil mene en 4-5000,- er et godt bud..

// Hans
--
Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Langgaard

Dato : 02-09-04 08:12

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er blevet tilbudt en D 60, men er lidt på bar bund med prisen!
>
> Kan nogen give et tip !

Hej

Der forlanges over 6000,- så jeg er stået af !

Jeg takker !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Deaster

Dato : 02-09-04 08:59

> "Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Der forlanges over 6000,- så jeg er stået af !
>
> Jeg takker !

Ja, det er klart i overkanten.

--
Deaster