Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rep. af objektiv
Fra : driver

Dato : 30-08-04 15:33

Jeg har et objektiv Canon Zoom EF 80-200 mm f 1:2,8, der har mistet knappen
hvor man skifter mellem AF og M.
Er der et godt bud på hvor det kan repareres til en fornuftig penge.
mvh
driver

Fra : Hans Kruse

Dato : 30-08-04 16:48

Hvorfor ikke ringe til PW Service (Canon autoriseret) og spørg dem?

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-08-04 17:35

Hans Kruse wrote:
> Hvorfor ikke ringe til PW Service (Canon autoriseret) og spørg dem?

Jeg synes tit der er henvisninger til PWservice og beskrivelser af den gode
garanti på Canon købt udenlands her i gruppen. Går Canon tit i stykker ?
:-0

vh
Jan

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 30-08-04 19:27

> Jeg synes tit der er henvisninger til PWservice og beskrivelser af den
gode
> garanti på Canon købt udenlands her i gruppen. Går Canon tit i stykker ?

Det kan også være, at der bare bliver solgt MEGET mere Canon udstyr, så den
relative del der går i stykker, ikke er større end f.eks.
Nikon/Pentax/Minolta osv...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Langgaard

Dato : 31-08-04 16:00

> Jeg synes tit der er henvisninger til PWservice og beskrivelser af den
gode
> garanti på Canon købt udenlands her i gruppen. Går Canon tit i stykker ?

Hej

Nej da, men der sælges jo næsten ikke andet end Canon

Hvis du ikke bruger Canon, så er det fordi du ikke har prøvet det

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Jan Bøgh

Dato : 31-08-04 17:23

Langgaard wrote:

> Hvis du ikke bruger Canon, så er det fordi du ikke har prøvet det

Jeg var faktisk på banen for at købe et 300d, men hold da op for et
legetøjskamera at holde ved. Jeg brød mig slet, slet ikke om den 'feeling'
det gav. Da jeg så fik lov at prøve et D70, var der ingen tvivl. Og så er
det i øvrigt også meget pænere. Subjektivt - ja, men vigtigt for mig.
Og efter lang tids netstudier, tror jeg faktisk ikke der kan findes belæg
for at det ene fabrikat skulle være essentielt bedre end det andet, hvorfor
det i den sidste ende bliver smag og behag, der afgør, hvad man anskaffer.

Så jeg bruger ikke Canon, og jeg HAR prøvet det!

vh
Jan

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 03-09-04 14:13

On Tue, 31 Aug 2004 18:23:19 +0200, Jan Bøgh" wrote:

> Jeg var faktisk på banen for at købe et 300d, men hold da op for et
> legetøjskamera at holde ved.
> Så jeg bruger ikke Canon, og jeg HAR prøvet det!

Ja, du har haft een model mellem hænderne, deres billigste dSLR.

Canon har 20+ modeller på programmet..

--
Stig
(remove the 'no's to send me mail)

Fra : driver

Dato : 30-08-04 19:29

> Hvorfor ikke ringe til PW Service (Canon autoriseret) og spørg dem?
>
> --
> Kind Regards,
> Hans Kruse
> http://www.pbase.com/hkruse