Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digicam som webcam ?
Fra : Martin Schou

Dato : 27-08-04 23:27

Hej NG
Findes der nogen programmer der kan klare opgaven ? Altså med at bruge
videodelen i ens digicam som webcam.
Venlig Hilsen Martin

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 28-08-04 15:24

On Sat, 28 Aug 2004 00:26:53 +0200, "Martin Schou"
<dsl157843@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej NG
>Findes der nogen programmer der kan klare opgaven ? Altså med at bruge
>videodelen i ens digicam som webcam.
>Venlig Hilsen Martin

Det afhænger helt af hvilket kamera det er.

KS

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 28-08-04 15:42

Martin Schou wrote:
> Hej NG
> Findes der nogen programmer der kan klare opgaven ? Altså med at bruge
> videodelen i ens digicam som webcam.

Det kommer rigtigt meget an på hvilket digicam, du vil anvende...

Prøv eventuelt at søge på Google med kameranavn og -model plus webcam.
Det burde give nogle forslag. Se også Google groups med samme
søgeargumenter...

Check i øvrigt også Sabsik Cam2Com. Den understøtter mange forskellige
kameramodeller, men jeg ved ikke hvor god dens web-cam funktioner er...

--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : Martin Schou

Dato : 28-08-04 21:18

> Det kommer rigtigt meget an på hvilket digicam, du vil anvende...

Ja jeg skulle selvfølgelig skrive hvilken model det er. Nemlig Canon S50

> Prøv eventuelt at søge på Google med kameranavn og -model plus webcam.
> Det burde give nogle forslag. Se også Google groups med samme
> søgeargumenter...

Synes bare ikke jeg kunne finde noget.

> Check i øvrigt også Sabsik Cam2Com. Den understøtter mange forskellige
> kameramodeller, men jeg ved ikke hvor god dens web-cam funktioner er...

Det prøver jeg :)

Hilsen Martin