Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
http://www.photoshopuser.com/
Fra : Per Falkjær Jensen

Dato : 27-08-04 21:20

http://www.photoshopuser.com/
er til National Association of Photoshop Professionals, som for en dansker
koster 149 USD pr. år.
Man får et blad og adgang til yderligere information. Ser interessant ud.
Er der nogen, som har erfaringer med dette?
Mvh - Per

Fra : Allan Pedersen

Dato : 27-08-04 21:32

´Ja de er noget lort!

/Allan Pedersen

Fra : Jack L.

Dato : 27-08-04 21:46

Allan Pedersen wrote:
> ´Ja de er noget lort!

Måske kan du uddybe lidt hvorfor det er lort? :)

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real. :)

Fra : Allan Pedersen

Dato : 27-08-04 22:46

Jeg trækker mit svar tilbage igen.

Jeg hader bare Appel computeren, som jeg så på forsiden af den side der blev
linket til......sorry folks...

/Allan Pedersen

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 28-08-04 09:45

Allan Pedersen wrote:
> Jeg trækker mit svar tilbage igen.
>
> Jeg hader bare Appel computeren, som jeg så på forsiden af den side der blev
> linket til......sorry folks...

Er det ikke lidt synd for den person, der /hader/ et stykke elektronik?

<KLIP>

--
Steen Suder

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-08-04 13:31

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> wrote in message

> Er det ikke lidt synd for den person, der /hader/ et stykke elektronik?

Er det ikke lidt synd for den person, der finder det nødvendigt at hæve sig
over personer, der /hade/ elektronik?

--
-Jens B.

(sidst opdateret 18. august 2004)

Fra : Mikael

Dato : 27-08-04 23:05

> [...]
> Man får et blad og adgang til yderligere information. Ser interessant ud.
> Er der nogen, som har erfaringer med dette?

Yeps! Jeg har holdt bladet gennem lang tid. Det er rigtigt godt, men nok
lidt for langhåret til begyndere i Photoshop.

Mikael (3000)