Coppola Lengthens Apocalypse Now
Fra : Laa

Dato : 10-05-01 20:11

Er der ved at sprede sig en trend eller hvad? (taget fra imdb.com):

Coppola Lengthens Apocalypse Now

Francis Ford Coppola will show a re-cut version of his classic movie
Apocalypse Now at the Cannes Film Festival. The filmmaker and winemaker has
always dismissed the Oscar-winning movie as a work in progress, despite its
runaway cult success. Coppola has now added an extra 54 minutes of footage,
bringing the run time up to 3 hours and 16 minutes

Fra : JSMadsen

Dato : 11-05-01 12:09

Laa skrev i meddelelsen <2LBK6.205$qY.9992@news.get2net.dk>...
>Er der ved at sprede sig en trend eller hvad? (taget fra imdb.com):
>
>Coppola Lengthens Apocalypse Now

[snip]

Ikke for noget :)
Men det har været bekendt i et 1/2 år, tror jeg det er...

--
En ny DVD film til samlingen?
http://www.netauktion.dk/kunder/default.asp?typen=vis&id=35

Fra : Zurfer

Dato : 11-05-01 22:39

Der står lidt om det her!
Mvh. Kenneth
Kenneth_andersen@mailme.dk
Kenneth_andersen@vip.cybercity.dk

Fra : Zurfer

Dato : 11-05-01 22:41

og her var egentlig lidt mere...

Fra : Michael Thomsen

Dato : 12-05-01 10:36

> Er der ved at sprede sig en trend eller hvad? (taget fra imdb.com):

Ja, det er der vist. . . .

Blandt de scener der efter sigende skulle blive 'genindsat' er den
legendariske sekvens fra den franske plantage. Den blev vistnok oprindeligt
fjernet fordi de franske skuespillere spillede amatøragtigt. At dømme efter
de kedsommelige klip fra sekvensen, der er med i dokumentar-filmen "Hearts
of Darkness" gjorde Coppolla det HELT rigtige da han klippede scenen ud. Min
intuition siger mig at det hersens 'directors cut' godt kan gå hen og blive
en blandet fornøjelse. . . .

Michael

Fra : J.O.H.

Dato : 13-05-01 11:35

Han skal bare skarpe penge sammen til det her:

Megalopolis: Teletext UK has done an exclusive interview with Francis Ford
Coppola in Cannes about his massive new sci-fi project. Work is already
underway in New York with shooting scheduled to begin this Fall, whilst the
premise deals with the mixing of two very different groups - scientists and
artists: "It deals with a man who wants to build a city of the future, a
utopia, and it's about the forces that shape it. The scale of this film is
equal to if not larger than Apocalypse Now. Megalopolis is a mix of New York
and Ancient Rome. I'm working with George Lucas on the use of SFX and CGI
for Megalopolis - how to use the tools properly". The film is scheduled for
release in 2002. Thanks to 'PMe'.
(http://www.darkhorizons.com/news.htm)

...og det er heeelt fint med mig. ILM-gutterne er ikke billige ;)

Fra : Hajaj®

Dato : 13-05-01 17:51

On Sun, 13 May 2001 12:34:30 +0200, "J.O.H."
<johaarup@inet.uni2.dk> wrote:

> [...]
>release in 2002. Thanks to 'PMe'.
>(http://www.darkhorizons.com/news.htm)
>
>..og det er heeelt fint med mig. ILM-gutterne er ikke billige ;)

Lidt billigt genbrug af en gammel klassiker for at få råd
til at lave en ny film ordentligt. Det lyder da meget
fornuftigt. Megalopolis lyder lidt som en genindspildning af
Metropolis og så skal det sgu gøres ordentligt.
--
Hajaj®
hajaj@webhiker.remove.dk

Do What Thou Wilt shall be the Whole of the Law