Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotomagasiner??
Fra : Dennis Meng

Dato : 25-08-04 17:55

Hejsa,

Er der nogen der kan anbefale et par forskellige foto blade fra f.eks USA ??
Jeg har lige købt et Outdoor Photographer i en Kiosk, som virker rimeligt
fornuftigt med nogle gode artikler i...

Hvad er jeres erfaringer med udenlandske magasiner?

/Dennis

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 25-08-04 18:53

Jeg har lige bestilt abonnement på "American Photo". Det er et blad der ikke
har så mange tutorials, men bruger meget af pladsen på at fortælle om
fotografer, og har interviews med dem. Desuden har de lidt test af de
"store" ting (f.eks. Canon D1 mk II).

Jeg har desuden været glad for Practical Photography, som virkelig har mange
tutorials, og som giver inspiration til mange "gør det selv" projekter, så
hvis man mangler inspiration, er dette et meget godt blad.

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Dennis Meng

Dato : 25-08-04 20:31

> [...]
> tutorials, og som giver inspiration til mange "gør det selv" projekter, så
> hvis man mangler inspiration, er dette et meget godt blad.

Ja, jeg er selv en glad lille amatør endnu.... og vil jo nok være ret glad
for tips/tricks, til at tage gode billeder etc - og dermed også tutorials.

Så det kan da godt være jeg skal kigge på hvad det andet blad er for noget,
du nævner

/Dennis

Fra : Lindkold

Dato : 26-08-04 00:29

Kan kun varm anbefale "Digital Camera World" (fra UK) - meget stort, super
lækker kvalitet og masser af super tutorials, fede billeder, brugbare
cd'ere, ekspert artikler og brugbart e-magazine. Bladet har lige vundet en
prisen PPA magazine award (bladenes svar på filmens Oscar - ihvertfald i
England).

Koster boksen i DK - ca. kr. 120,- så benyt dig af det hvis du kan få det
billigt... God fornøjelse.

Lindkold