Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Davs igen
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 24-08-04 19:01

Jeg spurgte tidligere i gruppen ang. optio 30 vs C-310 , det blev altså et
C-310 da jeg forgæves rendte byen rundt efter en forretning der solgte
Pentax ?
Hvorfor er der så få forhandlere af Pentax? (8700 Horsens)

Fik det til 1399,- hos en fotohandler efter at ha set det til 1999,- i Føtex
Anyway, vil bare lige høre de "kloge" i gruppen hvad de synes om mit første
billede med mit nye kamera (som jeg er glad for)

http://img18.exs.cx/img18/2589/flower4.jpg

--
Venlig Hilsen / Best Regards
Thomas Nielsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-08-04 19:14

"Thomas Nielsen" <mail@is.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
første
> billede med mit nye kamera (som jeg er glad for)

++++++++++++++++++++

Hej Thomas.

Tillykke med kameraret. Jeg tror jeg ville havde taget billedet lidt mere
lige foran, og beskære det lidt mere, det er nok andre der ville havde gjort
det på en anden måde, ellers et pænt billede

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 24-08-04 19:28

> [...]
gjort
> det på en anden måde, ellers et pænt billede

Valgte at poste det uredigeret da det medfølgende software ikke har de vilde
funktioner. Kan du (eller andre) anbefale noget software (billigt/gratis)
der kan bruges til at lave "rammer" rundt om billedet, du ved skyggeeffekter
osv. (håber i ved hvad jeg mener)

Mvh
Thomas

Fra : e-block

Dato : 24-08-04 20:47

> [...]
> funktioner. Kan du (eller andre) anbefale noget software (billigt/gratis)
> der kan bruges til at lave "rammer" rundt om billedet, du ved

Bruger selv paint shop pro. der kan downloades en gratis version på
Internettet.
Der er også mange der bruger photoshop

e-block

Fra : Pico

Dato : 24-08-04 23:07

e-block wrote:
> "Thomas Nielsen" <mail@is.invalid> skrev i en meddelelse
KLIP

> Bruger selv paint shop pro. der kan downloades en gratis version på
> Internettet.
> Der er også mange der bruger photoshop

De er jo ikke lige gratis Prøv evt GIMP, har ikke selv prøvet den, men mange
roser det og så skulle det vist ikke koste noget. Hent det her:

http://www2.arnes.si/~sopjsimo/gimp/

Ang. dit billed er baggrunden alt for anmasende.
Pico

Fra : Gert Medom

Dato : 25-08-04 09:35

> [...]
> funktioner. Kan du (eller andre) anbefale noget software (billigt/gratis)
> der kan bruges til at lave "rammer" rundt om billedet, du ved

Irfan view er et godt free ware program til små justeringer af billeder. Det
er genialt til at lave slideshow af billed serier, og i det hele taget til
at bladre et billedarkiv hurtigt igennem. Mon ikke det kan findes på
www.tucows.com, Den danske afdeling tror jeg er lukket..

Hilsen Gert