Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Arkivering af videoklip
Fra : Lexus

Dato : 24-08-04 14:13

Hej gruppe!
Endelig har jeg fået styr på alle de digitale billeder, men hvor er det
smartest at gemme videoklip der er taget i forbindelse med en serie af både
billede og video (Canon G3)
Umiddelbart vil jeg flytte dem fra mappen billeder til mappen video (
Windows xp) her er tale om AVI format og en tilhørende THM for hvert klip er
det korrekt.
Med venlig hilsen
Lene

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-08-04 17:57

"Lexus" <lexus@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Umiddelbart vil jeg flytte dem fra mappen billeder til mappen video (
> Windows xp) her er tale om AVI format og en tilhørende THM for hvert klip
+++++++++++++++++++++

Hej Lene.

Hvor det er smartest at gemme dem, det må vel være på et sikkert sted, måske
på en anden harddisk, end den du bruger, eller hvor du nemmest kan få fat på
dem. Du kan jo tilpasse mappen til video filer. Thm filen er bare en
Thumbnail.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : TC

Dato : 25-08-04 01:53

"Lexus" <> skrev i en meddelelse
> [...]
> Windows xp) her er tale om AVI format og en tilhørende THM for hvert klip er

Hej Lene

Vi lever i et frit land, så hvor du vælger, at gemme dine billeder og film, er
helt op til dig selv, og din fantasi.

Vil dog stærkt anbefale, at du ikke lægger dem på samme drev som Windows ligger
på, da de så går tabt, når (ikke hvis) Windoze en gang bryder sammen.

Mvh.
Tommy C