Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 20D
Fra : Hans Kruse

Dato : 23-08-04 17:14

Ja, så er nyhederne ude og alle anerkendte review sites har nu en artikkel
om 20D. Temmelig sammenfaldende er modtagelsen meget positiv.

Jeg har lige bestilt min på www.technikdirekt.de til 1498euro. Dog forlyder
der intet om leveringsdatoen, men der er uden tvivl en 10D til salg, når den
ankommer!

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Tommy Jensen

Dato : 23-08-04 17:35

On Mon, 23 Aug 2004 18:14:07 +0200, "Hans Kruse"
<hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>der intet om leveringsdatoen, men der er uden tvivl en 10D til salg, når den

Det forekommer da ikke at være så meget du sparer? Hvor meget kommer
der til i porto og forsendelse?

1.498 euro = 11.142 dkr med dagens kurs.

Hos CAV står kameraet i 12.250 dkr (9.800 ex moms) altså ca. 1000 kr
forskel. Den forskel tror jeg godt man kan reducere ved køb hos f.eks.
Bingo Foto så det er en meget lille besparelse samt eventuelt ekstra
besvær i forbindelse med garanti reperationer, dansk/tysk manual etc.

Såå jeg vælger nok at spadsere over til min lokale Bingo Foto engang
til januar og forhandle en god pris

MVH Tommy

Fra : Hans Kruse

Dato : 23-08-04 18:08

> Det forekommer da ikke at være så meget du sparer? Hvor meget kommer
> der til i porto og forsendelse?
>
> 1.498 euro = 11.142 dkr med dagens kurs.

Det koster 20euro i forsendelse.

> [...]
> Bingo Foto så det er en meget lille besparelse samt eventuelt ekstra
> besvær i forbindelse med garanti reperationer, dansk/tysk manual etc.

Hvis jeg kan få den for kun 800 mere end i Tyskland vil jeg da overveje det,
men faktisk er der ikke ulemper, da jeg foretrækker engelsk manual og
garantien er den samme. Har allerede haft min 10D til reparation nr. 2 hos
PW Service i Herlev.

> Såå jeg vælger nok at spadsere over til min lokale Bingo Foto engang
> til januar og forhandle en god pris

Afhængigt af, hvornår der kan leveres, så kan jeg jo altid slette min ordre
hos technikdirekt.

Mvh, Hans

Fra : Tommy Jensen

Dato : 23-08-04 18:13

On Mon, 23 Aug 2004 19:08:19 +0200, "Hans Kruse"
<hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

>Afhængigt af, hvornår der kan leveres, så kan jeg jo altid slette min ordre
>hos technikdirekt.

CAV angiver oktober som forventet leveringstid.

MVH Tommy

Fra : Hans Kruse

Dato : 23-08-04 18:58

> CAV angiver oktober som forventet leveringstid.

Sælge CAV til private?

Mvh, Hans

Fra : Tommy Jensen

Dato : 23-08-04 19:07

On Mon, 23 Aug 2004 19:57:47 +0200, "Hans Kruse"

>Sælge CAV til private?

Det ved jeg ikke men mon ikke? Jeg kan ikke finde noget på hjemmesiden
om at de ikke gør.

MVH Tommy

Fra : Hans Kruse

Dato : 23-08-04 19:36

> Det ved jeg ikke men mon ikke? Jeg kan ikke finde noget på hjemmesiden
> om at de ikke gør.

Jeg så efter og kunne ikke finde noget imod det, men ex. moms priser smager
af at de ikke sælger til private.

Mvh, Hans

Fra : Tommy Jensen

Dato : 23-08-04 19:54

On Mon, 23 Aug 2004 20:36:10 +0200, "Hans Kruse"
<hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

>Jeg så efter og kunne ikke finde noget imod det, men ex. moms priser smager
>af at de ikke sælger til private.

Men egentlig er det også ligegyldigt om de sælger til private for jeg
synes de er lidt dyrere end andre og derfor min pointe med at jeg
mener at der kan forhandles en bedre pris hos f.eks. Bingo foto.

MVH Tommy

Fra : Tommy Jensen

Dato : 24-08-04 06:37

On Mon, 23 Aug 2004 19:13:08 +0200, Tommy Jensen <toj@worldonline.dk>
wrote:

>CAV angiver oktober som forventet leveringstid.

Jeg sendte en mail til Canon DK og de forventer at det er her den 20.
september.

MVH Tommy

Fra : Deaster

Dato : 24-08-04 09:41

> [...]
forlyder
> der intet om leveringsdatoen, men der er uden tvivl en 10D til salg, når

Jep, det vrimler også allerede med 10D'er i dba.dk

--
Deaster
"War is God´s way of teaching