draft font i word 2000
Fra : Palle Villesen

Dato : 24-11-00 12:18

Hej med jer

Kan man ændre den skrifttype der bruges i word2000 som draft font? Jeg kan
ikke finde en mulighed, ej heller i registry under søgning på "draft"

--
Palle.Villesen - w3.to/palle - +45 2383 3755

Fra : Per Andersen

Dato : 24-11-00 20:22

Måske stod jeg bagerst i køen, men jeg har aldrig hørt om en Draft Font. Det
nærmeste jeg kan komme er printerboksens indstilling for Draft (Kladde)-
udskrift.

--
Per Andersen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-11-00 19:57

"Palle Villesen" <Palle.Villesen@biology.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Palle.Villesen - w3.to/palle - +45 2383 3755

Øh, hvad er det lige en draft font i word er/gør?

Kurt

Fra : Palle Villesen

Dato : 25-11-00 18:06

Ja jeg tænkte på den font der bruges når man arbejder i "vis draft"... Jeg
skriver artikler, hvor teksten absolut er det vigtigste - og det irriterer
mig hvis jeg kan se tekstlayout samtidig (jeg abstraherer ikke nok fra det,
nogle kan - jeg kan ikke)... Men jeg er irriteret på "Courier" som bruges om
draft font - og jeg kan ikke ændre det....

Det er det der er hele mit problem....

Palle

Fra : Per Andersen

Dato : 26-11-00 12:49

Nu har jeg så prøvet Draft Font - for første, og absolut sidste gang.
VorHerreBevares for en elendig skrift. Desværre er der ikke noget at gøre ved
den, mulighederne, også i VBA er enten/eller.

Når jeg, som du skal koncentrere mig om indhold /stil, så har jeg en makro der
deaktiverer en del funktioner, nogle Autotekster (zxc, asd,qwe), som i
forbindelse med et ciffer markerer Overskrifter, henvisninger, underlining
o.a. Jeg skriver
løs i min favoritskrift (Arial,8p,B) og når teksten er OK og korrigeret,
sørger en anden makro for, at de forskellige indstillinger bli'r indsat de
rette steder. Det virker for mig...

Fra : Per Andersen

Dato : 25-11-00 15:47

OK nu hjalp det. den er stadig med i Vis-fanen under Funktioner/Indstillinger.

Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 25-11-00 21:48

Underligt! jeg kan ikke finde den i 97- på denne maskine?

finn