Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Memorykort til foto
Fra : 0cr

Dato : 22-08-04 15:10

Faldt lige over denne

http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=468746/

Hvor slutningen,:

Retfærdigvis må det så tilføjes, at de fleste af de afprøvede kort ikke
bestod de to tillægsprøver - nemlig at blive slået på med en stor
smedehammer og at blive naglet til et træ.

Men selv da formåede dataeksperter at redde billeder fra både xD- og
Smartmedia-kortene.

ligesom udløste et lille smil.

Mvh

0cr

Fra : HS

Dato : 22-08-04 14:38

Nogen som tør prøve det???

Fra : Morten Wartou

Dato : 22-08-04 14:40

HS wrote:
> Nogen som tør prøve det???

Ja-da. Send dit kort til mig.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : HS

Dato : 22-08-04 15:00

Damn da morten... Skal li stoppe med at grine... Sgu ik li det jeg tænkte
på*GGG*.. men fair nok, skal nok huske og formulere mig bedre næste
gang*GGG*...