Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lancering af Canon G6 i USA?
Fra : A

Dato : 21-08-04 20:57

Er der nogen som har læst den præcise dato for lanceringen af Canon G6 i USA?
Jeg har ikke selv været i stand til at finde den blandt nyhedsmeddelelserne.
Skal selv på ferie "overthere" fra den 1. til den 10. september, så det kunne
være fedt, hvis jeg kunne købe det til en billigere penge i USA.

- Mvh.

Anders, Køkenhavn N

Fra : [HCS] 4000

Dato : 21-08-04 22:25

Du får lige et link:
http://www.usa.canon.com/templatedata/pressrelease/20040819_powershot_g6.html

En del af tekstten lyder:
The PowerShot G6 digital camera kit includes a USB cable, AVC-DC300 AV
Cable, Battery Charger CG-580, rechargeable Lithium Ion Battery Pack
BP-511A, 32 MB Compact Flash card, a Wireless Controller WL-DC100 and
Digital Camera Solution CD, ArcSoft Camera Suite CD, neckstrap and lens cap.
The PowerShot G6 digital camera will be available in September for an
estimated street price of $699.99*.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

*www.pbase.com/hcstune*
-------

Fra : JKM

Dato : 14-09-04 21:38

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> wrote in message news:<4127be05$0$293$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> The PowerShot G6 digital camera will be available in September for an

Kan man godt bruge den POWER-suply der følger et USA-G6?? i danmark??

jkm@jkm.it