Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Uh, jeg glæder mig ....
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 20-08-04 22:06

til at resultaterne af den bundne opgave begynder at rasle ind på torsdag.

Jeg er allerede kørt i stilling med mit forslag til løsning af opgaven

Et smugkig på mit forslag kan ses her:

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=92613

Jeg ku bare ikke vente
Han er fotograferet her fredag formiddag kl ca 12 på Randers Busstation

Nikon CoolPix 4500 med påsat 3X telekonverter
Bl: f/4,0
Lukketid 1/250
Taget på ca 30 meters afstand håndholdt med skilt som støtte.

Beskæring, lys/kontrast, farver korrigeret i kurver og unmask sharpen i PS,
er virkemidlerne

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 20-08-04 22:15

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Taget på ca 30 meters afstand håndholdt med skilt som støtte.
>
> Beskæring, lys/kontrast, farver korrigeret i kurver og unmask sharpen i

Snuppede iøvrigt en hel serie af ham:

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=92611

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=92606

Og ham her hyggede jeg mig også lidt med:

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 20-08-04 22:18

> [...]
>
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=92611
>
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=92606
>
> Og ham her hyggede jeg mig også lidt med:

Hovsa!

Fortsættes:

Og ham her hyggede jeg mig også lidt med:

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=92616

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Palle Jensen

Dato : 21-08-04 08:06

Den 20 aug 2004 mumlede Frodo Nifinger noget i denne stil:

> til at resultaterne af den bundne opgave begynder at rasle ind
> på torsdag.

Hvad er det for en intern konkurrence der er tale om?!

--
Palle Jensen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 21-08-04 10:13

"Palle Jensen" <palle.jensen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Den 20 aug 2004 mumlede Frodo Nifinger noget i denne stil:

> Hvad er det for en intern konkurrence der er tale om?!

Det er bare en lille intern konkurrence eller bunden opgave til gruppen.
Du kan sagtens nå at deltage endnu.
Du har til torsdag aften.

Vinderen får æren af at udpege næste uges opgave og får lov til at udpege
vinderen af næste uges opgave udfra gruppens indikationer.

Formålet er at optræne sit fotoøje og blive en bedre fotograf.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger