Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photoprinter??
Fra : Simon Nielsen

Dato : 20-08-04 21:17

Spørgsmålet er tit oppe at vende og jeg har også et til samlingen.

Jeg vil gerne have mulighed for at levere fede fotoprint til venner og
familie. Jeg har længe haft kig på Canon i865 men er kommet lidt i tvivl om
masn skulle ofre i en A3 printer? Jeg vil gerne have muigheden for at printe
A3.

Hvad kan anbefales?

Jeg har så kigget på Canons nye Pixma serie som er meget billig i følge mit
budget, Men jeg kan ikke finde en A3 printer i serien. Er der nogen eller
kommer der en senere.

Mvh
Simon

Fra : [HCS] 4000

Dato : 20-08-04 21:33

Til A3 print stiger prisen væsentlig. Jeg mener den billigste Canon har er
I6500 til ca. 3700,- kr. og priserne går så op til 6000,-.

hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

*www.pbase.com/hcstune*

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-08-04 12:07

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> wrote in message
> Til A3 print stiger prisen væsentlig. Jeg mener den billigste Canon har er
> I6500 til ca. 3700,- kr. og priserne går så op til 6000,-.

Canons i9950 koster 562euro (4215kr) hos technikdirekt og 4700kr. i DK
Anmeldelse her http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/canon_i9900.html,
dog 9900 og ikke 9950 (ved ikke hvad forskellen eventuelt er).

Epson har bedste kvalitet i Stylus Photo 2100/2200
http://www.luminous-landscape.com/reviews/printers/Epson2200.shtml
Koster hos technikdirekt 652 - 842 euro afhængig af model. 5200kr. i DK.

HP har forskellige modellen i priser varierende fra 391 - 616 euro samme
sted. ca. 3500-4500kr. i DK for forskellige modellen 9650-9680.
Designjet koster ca. 5900 og giver virkelig god kvalitet og er meget
økonomisk med blækket (ca. 10kr for A3). Det samme kan også siges uden at
jeg har set en sammenligning for andre mærkers printere i tilsvarende
prisklasse. Billige printere betyder typisk stort blækforbrug og dermed dyre
i drift.

Generelt synes jeg der er ganske få reviews at finde om printere i denne
klasse.

Jeg overvejer selv en A3 plus printer og hælder pt. til HP designjet 30
eller Canon i9950.

Mvh, Hans

Fra : fam. Ager

Dato : 20-08-04 21:56

hej

har lige købt i9100, 3495,-kr...
den kan a-3, den gør det kanon..

kan kun anbefales..

torben

Fra : pwa

Dato : 20-08-04 22:11

> [...]
mit
> budget, Men jeg kan ikke finde en A3 printer i serien. Er der nogen

så kig lige engang på Canon i9950,

http://www.canon-europe.com/For_Home/Product_Finder/Printers/Bubble_Jet/i9950/index.asp?ComponentID=157291&SourcePageID=26389

v/h pa

Fra : Simon Nielsen

Dato : 20-08-04 22:32

"pwa" <pagolinux@webspeed.dk> wrote in message

> "Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Mange tak allesammen. Jeg kigger lige på det.

Mvh
Simon

Fra : Henrik B.

Dato : 24-08-04 02:09

http://www.canon-europe.com/For_Home/Product_Finder/Printers/Bubble_Jet/i9950/index.asp?ComponentID=157291&SourcePageID=26389

> Mange tak allesammen. Jeg kigger lige på det.

Denne har lige vundet en test af fotoprintere - skyldtes bl.a. de 8(!)
patroner...

M.v.h.

Fra : Gert Dyrn

Dato : 22-08-04 16:50

Hvad med Epson 1280 eller 1290? Er der nogen, som kender noget til disse?

Gert