Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fejl på Samsung v4 og v5
Fra : dan

Dato : 20-08-04 16:47

Hej

Jeg har haft 2 uheldige køb af digitalkamera fra Samsung

Vi købte vores første Samsung i Tyskland (der er jo penge at spare) men
efter en måned
frøs billedet fast og man kunne ikke gøre andet end at tage batterierne ud
for at køre linsen ind igen.
Det blev sendt ind (tog en hel måned) kom retur med besked om at der ingen
fejl var -men at der skulle bruges et
batteri på mindst 1600mAh, vi havde brugt det originale der var medsendt på
1440mAh!!!!
der gik ikke andet end 1 dag så var fejlen der igen. Butikken gav os vores
penge retur.

nu har jeg så købt et Samsung v5 over nettet i Danmark
Vi havde det i 5 min så havde det samme fejl. Jeg kan så ikke se nogen
angivelse på antal mAh på batteriet
men har det mistænkt for at være for "lille"

Er der andre der kender til problemet (importen kender ikke til fejlen -
hverken i Danmark eller Tyskland)???
Hvis ja hvad gjorde i så?

Og hvis nej - kom med nogle gode forslag

Hilsen
Dan

Fra : Henrik k

Dato : 20-08-04 17:40

Formatere du kortet kameraet?

mvh
henrik

Fra : Claus Sørensen

Dato : 21-08-04 16:53

Hvoffor spare på kvaliteten hvis det er noget man vil beholde et stykke
tid.godt råd køb Canon eller Nikon 3-4 megapixel er ok