Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kabel IXUS V3
Fra : Michael

Dato : 20-08-04 12:22

Hejsa er der en som kender et link til et On-line shop
hvor jeg kan købe et kabel til et Canon IXUS V3

MVH Michael

Fra : Tommy Fer

Dato : 20-08-04 13:58

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa er der en som kender et link til et On-line shop
> hvor jeg kan købe et kabel til et Canon IXUS V3

data kabel?

www.computercity.dk

mvh Tommy Fer

Fra : Michael

Dato : 20-08-04 14:52

kan du finde et på deres side hvor der står det passer til V3???

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-04 19:07

> Hejsa er der en som kender et link til et On-line shop
> hvor jeg kan købe et kabel til et Canon IXUS V3

Canon bruger standart kabler som dette
http://www.proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-kabel/kabel02/kabelusbab02m.html

Fra : Michael

Dato : 20-08-04 20:40