Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
77mm Filter til canon 28-70L
Fra : Kasper

Dato : 20-08-04 10:49

Hej

Er måske synd at sætte et filter på dette objektiv men jeg er bange for der
skal komme en risse i det. Hvilke uv filter vil du anbefale at jeg bruger.

Mvh. Kasper

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-08-04 10:58

Kasper wrote:
> Er måske synd at sætte et filter på dette objektiv men jeg er bange for der
> skal komme en risse i det. Hvilke uv filter vil du anbefale at jeg bruger.

fx. et Hoya HMC Multi Coated UV.. ?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : C.Stensgaard

Dato : 20-08-04 11:01

Hej Kasper

Heliopan er mit foretrukne mærke og er superkvalitet - det koster en
bondegård, og leverer varen og er utrolig resistent/hårdfør.

Mindre kan også gøre det hama, hoya, tiffen - men gå efter de bedre filter
når du nu har ofret ekstra på god glas - så vil du ikke ødelægge det med et
svagere led - eller vil du ????

--
Venlig hilsen
Claus Stensgaard

//Ved Reply - Husk at fjerne det danske bogstav og indsæt det rigtige

Fra : Langgaard

Dato : 20-08-04 20:09

> [...]
der
> skal komme en risse i det. Hvilke uv filter vil du anbefale at jeg bruger.

Canon eller B+W !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 20-08-04 21:00

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in news:cg5i9c$1721$1
@news.dansketelecom.com:

> Canon eller B+W !

Jeg har læst flere steder at Canons filtre er lavet af Tiffen og at de er
single-coated, hvor standarden i dag vel godt kan siges at være multi-coated
- hvis man ønsker filtre af en bedre kvalitet.

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-08-04 21:22

"Kasper"
> [...]
> skal komme en risse i det. Hvilke uv filter vil du anbefale at jeg bruger.

Køb det billigste..! Tag filteret af i modlys, også hvis du køber et dyrt..
Og så er den ikke længere, imo..!-max-