Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Casio????
Fra : pugi

Dato : 18-08-04 20:24

Casio Exilim EX-Z 40 er da noget kande denne camera......Vil høre lidt
mere........MANGE TAK

Fra : Anders [8000]

Dato : 18-08-04 20:35

> Casio Exilim EX-Z 40 er da noget kande denne camera......Vil høre lidt
> mere........MANGE TAK

Hejsa...

Har selv købt dette kamera, og haft det i ca. 1 måned.

Af gode ting kan nævnes:

- batteritiden - den slår simpelthen alt. Har taget over 330 billeder uden
at skulle oplade.

- designet - er et lille kompakt kamera som er nemt at have med i lommen.

- TFT skærmen - dejlig stor skærm på 2" som man virkelig blir glad for.

- menusystemet - dejligt nemt at finde rundt i.

Billedkvaliteten synes jeg er fremragende, dog synes jeg det kan have
problemer med indendørs billeder, men dette har jeg oplevet på alle de
kameraer jeg har haft (Ixus 330, Ixus V2 samt Sony U30).

Er virkelig et kamera jeg kan anbefale.

Det billigste sted er at købe det hos Pixmania.com (som jeg os selv gjorde).
Hurtig levering, samt udvidet garanti. Plus at du kan finde en rabatkode på
kr. 110 dertil.

Har du nogen spørgsmål er du velkommen til at spørge.

Mvh. Anders