Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma Flash EF-500 ST DG til 300d
Fra : fam. Ager

Dato : 18-08-04 14:33

hej ng..

er der nogen som har erfaringer med overnævnte flash....

den skal bruges på eos 300d..

flashen er denne Sigma Flash EF-500 ST DG...

torben

Fra : Condrup.dk

Dato : 18-08-04 16:26

Ja, jeg har en, den virker helt som den bør. Den kan derfor klart anbefales,
hvis man ikke lige har pengene til en Canon 550.

Mvh Ole C. Boesen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 18-08-04 20:05

In article <cfvlqc$1fn9$1@news.cybercity.dk>, fam. Ager wrote:
> hej ng..
>
> er der nogen som har erfaringer med overnævnte flash....
>
> den skal bruges på eos 300d..
>
> flashen er denne Sigma Flash EF-500 ST DG...

Normalt anbefales vist EF-500 ST DG Super

SIPPhone: 1-747.NOT.BYYI (668.2994) - Free Internet Phone

Fra : Condrup.dk

Dato : 19-08-04 17:23

meddelelse news:slrnci7a3f.1qg.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...
> Normalt anbefales vist EF-500 ST DG Super

Kun hvis at man har større behov for mere avanceret flash. Iøvrigt vil det
være dumt at købe Super da den koster ca. det samme som Canons egen 550.

Fra : fam. Ager

Dato : 19-08-04 18:05

"Condrup.dk" <contact@NOSPAMTHANKYOUcondrup.dk> skrev i en meddelelse
Iøvrigt vil det
> være dumt at købe Super da den koster ca. det samme som Canons egen 550.

nææ, der er da noget i forskel,

Sigma Flash EF-500 Super DG - CANON
Sigma Flash EF-500 Super DG - CANON
[ Læg i kurv ]