Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med www.batterier.dk og Nikon D~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 18-08-04 00:02

Hejsa.

Jeg ved at der sikkert er nogle der har spurgt om dette før.
Men jeg ville høre, om der er nogle der har erfaringer med batterier købt
hos www.batterier.dk og Nikon D70?

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen

Fra : Kenneth K

Dato : 18-08-04 00:12

On Wed, 18 Aug 2004 01:01:47 +0200, Thomas Pedersen
<sass@'sletdette'mail.tele.dk> wrote:

> Hejsa.
>
> Jeg ved at der sikkert er nogle der har spurgt om dette før.
> Men jeg ville høre, om der er nogle der har erfaringer med batterier købt
> hos www.batterier.dk og Nikon D70?

Jep, det har jeg og det virker glimragende.

vh,
Kenneth

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 18-08-04 00:56

> Jep, det har jeg og det virker glimragende.

Hej Kenneth.

Takker for dit svar, så vil jeg da omgående bestille et derfra, det er jo
altid rart at have et backup

MVH
Thomas

Fra : Peter Rongsted

Dato : 18-08-04 00:54

> [...]

>Jeg ved at der sikkert er nogle der har spurgt om dette før.
>Men jeg ville høre, om der er nogle der har erfaringer med batterier købt

Jeg har købt der flere gange. De sender varerne hurtigt. Jeg har brugt
brugt både Panasonic lithium og et "replace EN-EL3 " Li-ion uden
problemer. På deres hjemmeside står der, at det er et 1300 mAh batteri,
men på batteriet står der 1500 mAh. Nikons originale er på 1400 mAh. Jeg
kan ikke mærke forskel på de to, men jeg har heller ikke talt antallet
af billeder.

Peter

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 18-08-04 01:02

"Peter Rongsted" <nulldev@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men på batteriet står der 1500 mAh. Nikons originale er på 1400 mAh. Jeg
> kan ikke mærke forskel på de to, men jeg har heller ikke talt antallet

Hej Peter.

Tusind tak for dit svar. Jeg har netop bestilt et batteri der som backup.
Det er træls at stå i ødemarken om natten og finde ud af, at man ikke kan
tage billeder af et tordenvejr

MVH
Thomas

Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-08-04 01:13

"Thomas Pedersen"

> [...]
> Det er træls at stå i ødemarken om natten og finde ud af, at man ikke kan

Hehe - velkommen i klubben.. Til vinter får du måske brug
for endnu et batteri, hvis det er NiMh - kapasiteten falder
drastisk i frostvejr.. -max-

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 18-08-04 01:23

> [...]
>
> Hehe - velkommen i klubben.. Til vinter får du måske brug
> for endnu et batteri, hvis det er NiMh - kapasiteten falder

Hej Max.

Det lyder meget sandsynligt, ligenu skulle der dog ikke være de store
problemer, hvis jeg da bare husker at lade det op inden jeg tager afsted.
Jeg skal nok også have fat i nogle flere CF-kort, de to jeg har nu kan i
hvert fald ikke tømme batteriet på en tur lige nu

MVH
Thomas

Fra : NIL

Dato : 18-08-04 09:44

"Thomas Pedersen" <sass@'sletdette'mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved at der sikkert er nogle der har spurgt om dette før.
> Men jeg ville høre, om der er nogle der har erfaringer med batterier købt

Jeg har købt et EN-4 battery pack til Nikon D1 endda med lidt større
kapacitet end Nikons originale, nemlig
7,2V / 2100mAh.
Pris kr. 219,- (incl. fragt).
Orig. Nikon: mellem kr. 800,- og 1.200,- [ ! ]

Hilsen
NIL