Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
tilbage til film :-)
Fra : goa8

Dato : 16-08-04 22:20

Hvis man nu overvejer at gå lidt baglæns i tiden og vil fotografere
sort/hvide portrætfotos med et Nikon kamera med tilhørende optik og
befinder sig på et et niveau over "den jævne bruger" (har fotograferet et
par år med digitalkamera) (og har en gang i tidernes morgen leget i
mørkekammer) er der nogen, der har et bud på hvor man bliver klogere på en
sådan eksistentiel overvejelse? - eller måske ligefrem kan give et seriøst
råd?
Med venlige analoge hilsner
Hugo B.

Fra : Niels Boegh

Dato : 17-08-04 03:22

On 2004-08-16 23:19:44 +0200, "goa8" <goa8@bluemail.dk> said:

> [...]
> sådan eksistentiel overvejelse? - eller måske ligefrem kan give et seriøst

Undskyld, men må jeg få spørgsmålet igen?

Niels

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 17-08-04 11:47

"goa8" <goa8@bluemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan eksistentiel overvejelse? - eller måske ligefrem kan give et seriøst
+++++++++++++++++++++

Hej Hugo.

Måske bøger var en mulighed.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-08-04 11:55

Jørgen Nielsen wrote:
> Måske bøger var en mulighed.

I den forbindelse kan det anbefales at besøge
loppemarkeder/Helligåndskirkens bogudsalg.. man finder nemlig masser
af gamle fotobøger til små penge sådanne steder.

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 17-08-04 12:01

[cut]
> er der nogen, der har et bud på hvor man bliver klogere på en
> sådan eksistentiel overvejelse? - eller måske ligefrem kan give et seriøst
> råd?

[cut]

Hej Hugo
Prøv at låne nogle af Politikens fotohåndbøger på biblioteket - de er gode
at blive klogere af.

mvh
Ole