Fabia kilometer
Fra : Zurfer

Dato : 05-09-04 18:11

Hej.

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber nogle kan hjælpe med.

Jeg er på udkig efter en skoda fabia, og har efterhånden set nogle stykker
der var interessante. Dog er der lige det jeg aldrig kan finde ud af.
Hvor langt må sådan en bil have gået kilometermæssigt.?? Hvad ville i sætte
som max kilometer hvis i skulle købe en??
Jeg har 100.000 til 120.000,-

hvad ville i evt vælge af fabia, hvis den skulle være økonomisk og alligevel
bare lidt ryk i den.??

På forhånd tak.

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 05-09-04 18:37

"Zurfer" <zurfer@zurfer.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har 100.000 til 120.000,-
>
> hvad ville i evt vælge af fabia, hvis den skulle være økonomisk og

Motormæssigt taler vi jo VAG, dvs. VW osv. Her er der generelt tale om gode
motorer. Tjek evt. folks erfaringer på www.vagcars.dk

Du bør også overveje køb af en ny Fabia. De starter ved 142.000 (der er
desuden lige kommet et nyt facelift)

Fra : Zurfer

Dato : 05-09-04 18:51

Jo tak, jeg kunne godt købe en ny, men det vil jeg ikke. For det første har
jeg som sagt kun 100 - 120k og for det andet ville jeg aldrig købe en ny.
Den falder alt for hurtigt i værdi fra ny.
Men hvad med de kilometer??

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-09-04 19:17

"Zurfer" <zurfer@zurfer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg som sagt kun 100 - 120k og for det andet ville jeg aldrig købe en ny.
> Den falder alt for hurtigt i værdi fra ny.

Det skal du ikke spekulere på, så ny som muligt, det er mest tiden som
ødelægger en bil, og der er masser af km. i den- En bil har kun godt af at
blive brugt, bare ikke misbrugt!!!. Den skal handles som enhver anden brugt
bil, så køb dig til et "check" el. få en m. forstand på biler til at
gennemgå den.

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 05-09-04 19:20

> [...]
> ny.
> Den falder alt for hurtigt i værdi fra ny.

Bevares, men med en ny bil har du garanti i flere år..... Tjek også
http://www.fdm.dk/motor/pdf/07-2004/58-61.pdf

Når du svarer på et indlæg skal du svare på indlægget, ikke tråden.
http://www.usenet.dk/info/lynvejledning.html - husk også at din besvarelse
skal være under det original-teksten.

Vedr. km: 100.000 km bør ikke være et problem, og der findes mange Fabia til
salg under og omkring dette km-tal (modellen startede i 2000)

----
mvh JH

Fra : Zurfer

Dato : 05-09-04 19:26

Ok. tak for de gode svar.
Jeg vil kigge lidt videre.
Nu har jeg noget at gå efter.

Søren

Fra : Zurfer

Dato : 05-09-04 20:00

Hvad står MPi forresten for i fabia modellen.??

Søren

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 05-09-04 20:13

> Hvad står MPi forresten for i fabia modellen.??

Nogen så gammeldags som MultiPointInjection. Om de har forbedret noget ved
teknikken kan jeg desv. ikke svare på :(