Bilforsikring den første gang.
Fra : GrillBiller

Dato : 05-09-04 16:54

Jeg higer og søger efter en billig lovpligtig bilforsikring.

Jeg kan simpelhen ikke forstå hvorfor at aros forsikring ligger ca 10000 kr
under alle andre "store" forsikrings selskaber.

i mit eksepel:
25år
kørt skadefrit i 6 år.
god indkomst.
bor i postområde 2690
mit kommende bil er en Astra 3D 1.4 brugt til 32000, fra 1996.

både i topdanmark, tryg, fair osv.. koster en lovpligtig forsikring mellem
15-17000kr om året (TAK "Brian" ~ ).. mens aros skal have ~4000kr.
(udregnet efter deres online "Beregn prisen")¨

http://www.aros-forsikring.dk/

Fra : Brizz

Dato : 05-09-04 17:35

mens aros skal have ~4000kr.
> (udregnet efter deres online "Beregn prisen")¨

Ring og spørg dem. Det er det nemmeste

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jan Holm

Dato : 05-09-04 18:11

GrillBiller wrote:
> [...]
> god indkomst.
> bor i postområde 2690
> mit kommende bil er en Astra 3D 1.4 brugt til 32000, fra 1996.

Du har kørt skadefri i 6 år men ikke med egen forsikring ?
Mener at have hørt noget om at de fleste selskaber ikke længere
acceptere den med at kører i "fars forsikring" Du tror ikke at
aros online ting tror du har haft egen forsikring i 6 år uden skade ?

Mvh
Jan Holm

Fra : Eivind

Dato : 05-09-04 18:12

De 15-17 tusind lyder også som helt ude i hampen

Det må ku gøres billigere

Eivind

Fra : Bach|DK|

Dato : 06-09-04 08:29

Eivind wrote:

> De 15-17 tusind lyder også som helt ude i hampen

De tal får jeg også ved mine beregninger. Når man har kørt 0 år
skadefrit bli'r du flået. Ved TopDanmark falder forskringen dog omkring
2000,- allerede efter det 1. år. Og igen omkring de 2000,- efter 2. år.

> Det må ku gøres billigere

Show me.

--
Michael Bach

Fra : Søren R

Dato : 06-09-04 09:52

On Sun, 5 Sep 2004 17:53:43 +0200, "GrillBiller"
<grillbille(notThisTime)r@hotmail.com> wrote:

> [...]
>15-17000kr om året (TAK "Brian" ~ ).. mens aros skal have ~4000kr.
>(udregnet efter deres online "Beregn prisen")¨

Det kan bestemt ikke betale sig for mig. Jeg skal af med +12.000 hos
Aros, og har idag tegnet gennem Rasmussen Assurance (Lloyds) til
7600,-

25 år, 4 års skadefri
--
Søren R - Honda Civic 96'
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Uni Bull

Dato : 06-09-04 22:40

"GrillBiller" <grillbille(notThisTime)r@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> god indkomst.
> bor i postområde 2690
> mit kommende bil er en Astra 3D 1.4 brugt til 32000, fra 1996.

www.runa.dk skal have 7776,- fra en nybilist...
....og 3369,- efter fire års skadefri kørsel...
....og 2796,- efter seks års skadefri kørsel...

Alle priser er med selvrisiko, vejhjælp og uden præmieforhøjelse ved
skade...

Der er nogle medlemskriterier, men én mulighed kunne være et medlemskab
af Landsforeningen af Polio-, Trafik- og Ulykkesskade. Pris kr. 195,-/år.
--
Uni Bull
København K

Fra : Søren R

Dato : 07-09-04 08:35

On Mon, 6 Sep 2004 23:39:54 +0200, "Uni Bull" <Noway@here.nu> wrote:

> [...]
>
>Der er nogle medlemskriterier, men én mulighed kunne være et medlemskab
>af Landsforeningen af Polio-, Trafik- og Ulykkesskade. Pris kr. 195,-/år.

MEGET interessant...jeg kan spare næsten 2000 ved Runa, hvilket burde
kunne dække min indboforsikring, som jeg bliver nødt til at trække med
over...

Fra : Leif Nielsen

Dato : 08-09-04 07:58

Hej.

Prøv storstrømsforsikring.

De er klart de billigste. De accepterer gerne "ancenitet i fars bil".
Eneste krav er at der også er en indboforsikring med i handlen, men
her er de også klart i den meget billige ende!

Mit eks.: Købte en Citroen XM 2,1 TD st.car med alt tænkeligt udstyr:
Læder, A/C, og alt i el plus lidt mere. Nypris i 1993 437.000 kr. Jeg
betaler 5200,- årligt for kasko/ansvar og 1500 i selvrisiko. Ingen
præmiestigning ved skade.
Jeg har blot 5 års anc. Jeg har også min Golf diesel van fra 86 hos
dem. Den koster 2300,- årligt for ansvar.

Mvh.
Leif Nielsen

Fra : akj

Dato : 09-09-04 15:20