Chevrolet Corvette C4 - årgange, typisk fe~
Fra : Cosworth POWER

Dato : 05-09-04 16:13

Hej,

hvilke årgange skal man se efter når det skal være en "nyere" udgave, dvs.
efter 1988? Er der modelskifte, hvilke typiske fejl har bilerne osv.?

Utrolig nok har jeg ikke kunne finde en buyers guide på nettet. Kun i alm.
bogform.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-09-04 21:31

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter 1988? Er der modelskifte, hvilke typiske fejl har bilerne osv.?
>
> Utrolig nok har jeg ikke kunne finde en buyers guide på nettet. Kun i

Prøv at spørge her :
http://tinyurl.com/63p8q
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Cosworth POWER

Dato : 05-09-04 21:56

> Prøv at spørge her :
> http://tinyurl.com/63p8q

Kanon - tak for det!

Fra : Cosworth POWER

Dato : 05-09-04 22:27

> Kanon - tak for det!

Jeg har kigget på forskellige fora nu og det lader til at bilens største
"fejl" ligger i utætheder (står dog ikke hvor), elektronik og gearkasse.
Idet de fleste biler er brugt som sommerkøretøjer, er der ingen problemer
med rust. Hvordan er det mht. rust på amerikanerbiler?

Motoren skulle være meget solid og ikke til at slide op?

Den vi har kig på er en 247hk, men jeg ved ikke noget om motoren ellers? Så
vidt jeg kan se, kan man få den med mange forskellige motorer?

Fra : Peter W. Svenningsen

Dato : 07-09-04 11:23

> Jeg har kigget på forskellige fora nu og det lader til at bilens største
> "fejl" ligger i utætheder (står dog ikke hvor), ...

Da det nu er en amerikaner må utætheden være i tanken (Sagt helt uden at
vide hvor langt den kører på literen).

Mvh.
Peter W. Svenningsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 05-09-04 22:14

> [...]
>
> hvilke årgange skal man se efter når det skal være en "nyere" udgave, dvs.
> efter 1988? Er der modelskifte, hvilke typiske fejl har bilerne osv.?

Det var sguda noget af en vinterbil du får dig der

den lå lige til venstrefoden, he-he.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Cosworth POWER

Dato : 05-09-04 22:29

> Det var sguda noget af en vinterbil du får dig der

Ja det er ok... ;)