Ny tankmåler og pumpe
Fra : Ukendt

Dato : 05-09-04 12:33

Arrrrh jeg er ved at skvatte om af varme. 30°C og så ligge og rode på
bagsædet af bilen.

Men Jubii, jeg har lige fået min "nye" ebay tankmåler installeret så nu
virker ALT på tripcomputeren. Det sidste den ikke kunne måle var "antal Km
til tom tank".
Det er nærmest ufattelig at Ford vil have 2.600,- for sådan en måler. Der er
tale om en modstandsbane og i den nye 2 modstandsbaner som går op til et
stik.

HVIS man kunne få holderen som reservedel så burde det ikke koste mere end
100 Kr at lave måleren om fra normal til trip. Men pyt jeg fik den brugt til
700 Kr og så har jeg en ekstra benzinpumpe hvis det skulle være en gang.

Det tager ca. 45 min. at skifte pumpen så det var da til at overkomme ud
over den sindsyge varme.

Senere i dag poster jeg billeder af den gamle og den nye med trip i
dk.binær.motor jeg skal bare lige have billederne hevet ud af kameraet.

--
Tom

Fra : Martin Vollert

Dato : 05-09-04 18:19

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message news:413af976$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Arrrrh jeg er ved at skvatte om af varme. 30°C og så ligge og rode på
> bagsædet af bilen.
SNIP.

> --
> Tom

Hææ havde ikke lige set du også havde skrevet her .
Tillykke med den, det er kanon den virker.
Men som jeg skiver i dbm så må du da godt lige holde øje med
en tripcomputer hvis du falder over en på den Tyske Ebay, jeg kommer
nemmelig kun på den Engelske da mit tyske er rimelig skidt.
--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-04 22:22

> Hææ havde ikke lige set du også havde skrevet her .
> Tillykke med den, det er kanon den virker.

Takker

> Men som jeg skiver i dbm så må du da godt lige holde øje med
> en tripcomputer hvis du falder over en på den Tyske Ebay, jeg kommer
> nemmelig kun på den Engelske da mit tyske er rimelig skidt.

Jeg har nu heller aldrig set en eneste til salg på den tyske ebay og HVIS så
ville prisen sikkert ryge op på 2.000 Kr.
Det er den engelske der er eneste mulighed.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-04 21:58

"Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en tripcomputer hvis du falder over en på den Tyske Ebay, jeg kommer
> nemmelig kun på den Engelske da mit tyske er rimelig skidt.

Hey Martin
Så er det NU du skal byde på den engelske ebay, de har en
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=21654&item=2489409368&rd=1&ssPageName=WDVW

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=21654&item=2489824943&rd=1&ssPageName=WDVW

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=21654&item=2489413420&rd=1&ssPageName=WDVW

---
tom

Fra : Martin Vollert

Dato : 15-09-04 05:36

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message news:41475b71$0$178$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hey Martin
> Så er det NU du skal byde på den engelske ebay, de har en

Takker, har styr på den ene trip comp, men den anden må lige være kommet igår.
Jeg har ikke brug for tankmåleren (tror jeg) da jeg kan se at mit ur har ca 12 ledninger
i stikket der kommer ud til det.
Men jeg venter lige med at byde til sidste time da jeg ikke vil presse prisen allerede nu.
--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-04 16:14

> [...]
> ca 12 ledninger
> i stikket der kommer ud til det.
> Men jeg venter lige med at byde til sidste time da jeg ikke vil presse

Jep og JEG byder ikke over dig

--
Tom

Fra : Martin Vollert

Dato : 16-09-04 13:00

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message news:41485c45$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jep og JEG byder ikke over dig

Tak skal du da nok ha
Det kunne ellers være led og byde over også sælge den med fortjeneste
den koster jo 3900kr ved Ford, så nogle penge er der da sparet.
--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.