Service-manual til Kia Sephia
Fra : Lars ?land Hansen

Dato : 03-09-04 17:42

Hej i gruppen

Min kæreste og jeg er de lykkelige ejere af en Kia Sephia 1.5 GTX, som
jo på et tidspunkt skal gøres vinterklar.
Ikke det store problem i det, men er der nogen der kender til en
service-manual til en sådan??
Jeg ved at hverken "Haynes" eller "Clymer" har lavet en, men er der
andre producenter af service-bøger der laver en sådan??

Med venlig hilsen
Lars Øland Hansen

(Nu skrev jeg godt nok lykkelig... Det er jo ikke ligefrem en
fornøjelse at køre i, men den var billig fra ny, og bedre endnu: Der
har næsten aldrig været ofret en krone på den i de 7 år den har været
på gaden... Slå den!!)

Fra : Lars Frandsen

Dato : 03-09-04 18:32

"Lars ?land Hansen" <oeland2003@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Min kæreste og jeg er de lykkelige ejere af en Kia Sephia 1.5 GTX, som
> jo på et tidspunkt skal gøres vinterklar.
<snip>
> [...]
> fornøjelse at køre i, men den var billig fra ny, og bedre endnu: Der
> har næsten aldrig været ofret en krone på den i de 7 år den har været

Tjaa, min farfar havde en grå Ferguson 26hk. Den kørte problemfrit i mere
end 40 år
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming