Registreringsattest i bilen?
Fra : Per LH

Dato : 02-09-04 16:04

Jeg kan huske noget om at der skal ligge en kopi af registreringsattesten i
bilen.
Måske var det noget med kørsel i udlandet - eller var det noget med det
synsfri træk?

Er det stadig sådan?

--
*·.¸_¸.·'¨¨)
¸.·'

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-04 16:13

"Per LH" <virker-ikke@no-function.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bilen.
> Måske var det noget med kørsel i udlandet - eller var det noget med det

Ved ikke, men jeg ved at det vil være en STOR hjælp hvis en polsk biltyv vil
tage bilen med over grænsen når han har de originale papirer på bilen

--
Tom

Fra : Per LH

Dato : 02-09-04 18:39

"Tom"
> Ved ikke, men jeg ved at det vil være en STOR hjælp hvis en polsk biltyv
vil
> tage bilen med over grænsen når han har de originale papirer på bilen

Ja, det er jo osse derfor jeg helst vil være fri...

Per

Fra : Fly Christensen

Dato : 02-09-04 19:10

On Thu, 2 Sep 2004 17:04:14 +0200, "Per LH" <virker-ikke@no-function.dk>
wrote:

> [...]
>bilen.
>Måske var det noget med kørsel i udlandet - eller var det noget med det

Ved kørsel i Tyskland er det kun den originale registreringsattest der
accepteres. En kopi skal de have verificeret først, og det kan tage
laang tid når klokken har passeret 14.00 en fredag eftermiddag.
Den skal bare føres med i bilen. Du kan jo tage den ud, når du parkerer.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-04 19:17

> [...]
> laang tid når klokken har passeret 14.00 en fredag eftermiddag.
> Den skal bare føres med i bilen. Du kan jo tage den ud, når du parkerer.

hva' koster det at bede en tysk politimand om at hoppe i havnen? )

--
Tom

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-09-04 20:04

On Thu, 2 Sep 2004 20:17:02 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>hva' koster det at bede en tysk politimand om at hoppe i havnen? )

>--

Det har jeg ingen idé om, men jeg kan hjælpe med priser på at slippe
et bundt fartskiver før Wolfgang havde fået rigtigt fat i dem.

Det var den dag de fik rørt sig lidt på p-pladsen ved Neustaedter
Bucht.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Fly Christensen

Dato : 03-09-04 21:27

On Thu, 2 Sep 2004 20:17:02 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

[snip]
>hva' koster det at bede en tysk politimand om at hoppe i havnen? )

Det kommer an på, om du siger "De" eller "du". "du" er langt den
dyreste.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 04-09-04 07:17

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>hva' koster det at bede en tysk politimand om at hoppe i havnen? )

<< fniser_vildt.wav >>

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Jonas R.

Dato : 02-09-04 21:38

Fly Christensen wrote:
SNIP
> [...]
> laang tid når klokken har passeret 14.00 en fredag eftermiddag.
> Den skal bare føres med i bilen. Du kan jo tage den ud, når du

Tja da jeg blev bustet i Tyskland bedte de om en Reg attest, men vi sagde at
den havde vi godt nok ikke få den skulle man ikke køre med i DK og så var
den skid slået. Dog slap jeg ikke få fartbøden...

/JOnas R:

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 02-09-04 19:20

Per LH wrote:
> Jeg kan huske noget om at der skal ligge en kopi af
> registreringsattesten i bilen.
> Måske var det noget med kørsel i udlandet - eller var det noget med
> det synsfri træk?

Kun ved kørsel i udlandet..

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Leonard

Dato : 02-09-04 20:43

"Per LH" <virker-ikke@no-function.dk> wrote:

>Måske var det noget med kørsel i udlandet - eller var det noget med det
>synsfri træk?

Da jeg tog B/E lærte jeg at ved kørsel med trailer eller andet påhæng
skal der medbringes en kopi af bilens og det der trækkes reg.attester.

Jeg kan dog ikke finde det i nogen regel eller lov ...

--
Leonard

Fra : phk

Dato : 02-09-04 21:07

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Da jeg tog B/E lærte jeg at ved kørsel med trailer eller andet påhæng
> skal der medbringes en kopi af bilens og det der trækkes reg.attester.
>
> Jeg kan dog ikke finde det i nogen regel eller lov ...

Det er også hvad jeg lærte - samt ved kørsel i udlandet skal bilens
registreringsattest medbringes.

--
Per, Esbjerg

Fra : Anders Sørensen

Dato : 02-09-04 21:24

Den Thu, 2 Sep 2004 17:04:14 +0200, skrev "Per LH"
<virker-ikke@no-function.dk>:

> [...]
>bilen.
>Måske var det noget med kørsel i udlandet - eller var det noget med det

Jeg blev stoppet forleden da jeg havde glemt at tænde lyset. Jeg havde
også trailer på, og betjenten ville gerne se registreringsattesten på
både bil og trailer. Jeg havde ikke nogen af dem med, men jeg slap med
skrækken: "Husk nu at tænde lyset for eftertiden, og få lige lavet en
kopi af registreringsattesterne til at tage med."
Pyhhh, der sparede jeg 1000 kr.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-09-04 11:33

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote in message
> Jeg blev stoppet forleden da jeg havde glemt at tænde lyset.

Det er djævlens værk når kørerlyset går i stykker - det fandt jeg ud af igår
da jeg kørte rundt i de gamles passat. Da jeg skulle hjem fra arbejde sagde
det bare klik klik klik når man drejede nøglen hvorefter man slår sig til
panden og siger "ahaaa"

Man har jo selvfølgelig glemt at slukke lyset på den gamle spand :)

En bil burde fandeme ikke kunne starte hvis kørerlyset var i stykker =)#(¤=)

--
/Dennis
Pug 106GTI