850'er???
Fra : .salem

Dato : 02-09-04 13:36

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=643186&page=7

nogen der ved hvad S står for i denne 850'er og hvad der gør det til en S.
hvad er specs

..salem

Fra : Th Frydensberg

Dato : 02-09-04 14:14

".salem" wrote:

> nogen der ved hvad S står for i denne 850'er og hvad der gør det til en S.
> hvad er specs
>
> .salem

sportsgearkasse
soltag
startspærre
servo
service ok

Fra : Peter Weis

Dato : 02-09-04 18:02

Th Frydensberg <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote:

> sportsgearkasse
> soltag
> startspærre
> servo
> service ok

Så er det ikke en Fiat 850S, for den havde ikke servo.

mvh
Peter

Fra : Ted

Dato : 02-09-04 14:18

".salem" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=643186&page=7
>
> nogen der ved hvad S står for i denne 850'er og hvad der gør det til en S.
> hvad er specs
>

> .salem

S. står for Sport - bl.a. sportsgearkassen, og et andet rat

Dejlig vogn ( som dog ikke lægger voldsomt op til sport )

Skal synes hvert 2. år

Teddy

Fra : .salem

Dato : 02-09-04 20:12

> S. står for Sport - bl.a. sportsgearkassen, og et andet rat
>
> Dejlig vogn ( som dog ikke lægger voldsomt op til sport )
>
> Skal synes hvert 2. år

:) teddy, troede ellers det var en veteranbil som skulle synes hvert 27. år

..salem

Fra : Niels Bengaard

Dato : 02-09-04 14:25

> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=643186&page=7
>
> nogen der ved hvad S står for i denne 850'er og hvad der gør det til en S.
> hvad er specs

Der er ikke noget specielt ved denne og en S model findes ikke.
Når han skriver sportsgearkasse mener han automatgearet har en
sportsfunktion, præcis som alle andre 850ére med automatgear.
Bilen er helt standard, det er måske det Sét står for.

Niels

Fra : Mogens

Dato : 02-09-04 20:46

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sportsfunktion, præcis som alle andre 850ére med automatgear.
> Bilen er helt standard, det er måske det Sét står for.

Synd at din viden ikke må komme mig til gode
(jeg har sendt dig en mail, men svar udestår...)

Fra : Niels Bengaard

Dato : 03-09-04 15:02

> Synd at din viden ikke må komme mig til gode
> (jeg har sendt dig en mail, men svar udestår...)

Du var røget i mit altædende spamfilter, men nu er mailen reddet.

Niels