Gæt en bil # 15 og 17 afsløres snart
Fra : Lars

Dato : 02-09-04 11:35

Såfremt ingen gætter # 15 eller 17 i løbet af dagen vil jeg afsløre dem
i aften, torsdag d. 2/9

LH

Fra : Lars

Dato : 02-09-04 11:52

Lars <niklasthedolphin@yahoo.dk> said in news:Xns95587FFDC2B1B25689lh236589
@62.243.74.162:

> Såfremt ingen gætter # 15 eller 17 i løbet af dagen vil jeg afsløre dem
> i aften, torsdag d. 2/9
>
> LH

Jeg glemte at skrive at den her var X-postet i
dk.fritid.bil & dk.binaer.motor

LH

Fra : Lars

Dato : 02-09-04 19:24

> [...]
@62.243.74.162:

> Såfremt ingen gætter # 15 eller 17 i løbet af dagen vil jeg afsløre dem

Gæt en bil # 15 er en Siata Daina 1,4 2 door Convertible.

Gæt en bil # 17 er en Vauxhall XVR

LH

Fra : Verner Johnsen

Dato : 03-09-04 11:00

"Lars" <niklasthedolphin@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Gæt en bil # 15 er en Siata Daina 1,4 2 door Convertible.

Ja, her har vi så endnu et eksempel på hukommelsers skrøbeligheder.

Jeg var overbevist om, at jeg havde set den før, men tågerne var for tætte
til at navnet kunne fremkaldes.
Jeg har nogle få billeder af samme bilmodel i min samling.

> Gæt en bil # 17 er en Vauxhall XVR

Den kan jeg så til gengæld ikke mindes at have set før.

Hilsen Verner

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-04 14:27

"Lars" <niklasthedolphin@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Såfremt ingen gætter # 15 eller 17 i løbet af dagen vil jeg afsløre dem
> i aften, torsdag d. 2/9

15 : Siata Daina 1,4 2 door convertible
17: Vauxhall XVR

--