Hvorfor så grimt?!?
Fra : Fly Christensen

Dato : 01-09-04 22:37

Det er altså til at tude over. Så finder man endelig en bil, der passer
til ens forestillinger. Pæn farve, ikke kørt for langt, prisen er ok,
udstyrsniveau er passende etc. Og så ser interiøret ud som om at
ingeniørerne personligt har brækket sig ud over det!
Jeg nægter at købe og køre i en bil, hvor jeg finder interiøret
afskyeligt - og så er det altså ligemeget, hvilken bil, der er tale om!

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-04 22:41

> [...]
> Jeg nægter at købe og køre i en bil, hvor jeg finder interiøret
> afskyeligt - og så er det altså ligemeget, hvilken bil, der er tale om!

Har du da lige været ude og kigge på en wagon?

--
Tom

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-09-04 22:49

On Wed, 1 Sep 2004 23:41:29 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Har du da lige været ude og kigge på en wagon?

Nærmere "inde". Sidder og titter på mobile.de, autoscot24.de og
bilbasen.dk. Var lige et smut forbi bilgalleri.dk også. En Xantia V6 med
Tivoli-indtræk! Det kan man sguda ikke! Det hører til i em Ludo!

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : FnkyFrank

Dato : 02-09-04 05:41

> Nærmere "inde". Sidder og titter på mobile.de, autoscot24.de og
> bilbasen.dk. Var lige et smut forbi bilgalleri.dk også. En Xantia V6 med
> Tivoli-indtræk! Det kan man sguda ikke! Det hører til i em Ludo!

Min Xantia V6 har altså ike tivoli indtræk, men er diskret mønstret. Selve
interiøret er 90ér kedeligt i forhold til min tidligere Alfa 156, men den er
altså ikke kedeligere end de fleste andre ´90'er biler.

Mvh Frank - Xantia V6

Fra : Niels Skaaning

Dato : 02-09-04 11:38

"FnkyFrank" <f.dick@-remove-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> altså ikke kedeligere end de fleste andre ´90'er biler.

Jeg synes nu også at der er nogle Xantiaer, der har et grimt indtræk - sådan
noget skotskternet forfærdeligt noget, men sådan er det jo med især franske
90'er biler. Den jeg købte havde heldigvis sort læderindtræk. Det bliver jo
aldrig umoderne. Har så tilgengæld fundet ud af, at det ikke er alt læderet,
der er ægte. Noget af det er vist nappa (ikke udsatte steder).

NS

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-04 14:54

> [...]
sådan
> noget skotskternet forfærdeligt noget, men sådan er det jo med især

Jeg prøvekørte for et par år siden en NY Peugeot 206 GTI som også havde
sort/hvid ternet stofindtræk. Det lignede også noget som en designingeniør
havde ørlet i lårfede stråler ud over sæderne )

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-09-04 15:03

Tom wrote:

> [...]
> sort/hvid ternet stofindtræk. Det lignede også noget som en designingeniør
> havde ørlet i lårfede stråler ud over sæderne )

Jeg mindes De Gamle havde en Lada med skotskternet sædebetræk for 20-30
år siden.

Mvh
Roberto

Fra : Peter

Dato : 02-09-04 09:38

> Nærmere "inde". Sidder og titter på mobile.de, autoscot24.de og
> bilbasen.dk. Var lige et smut forbi bilgalleri.dk også. En Xantia V6 med
> Tivoli-indtræk! Det kan man sguda ikke! Det hører til i em Ludo!

Link - link - vi vil se det !

/Peter

Fra : Fly Christensen

Dato : 02-09-04 18:11

On Thu, 2 Sep 2004 10:37:31 +0200, "Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk>
wrote:

>Link - link - vi vil se det !

Godt nok ikke en "til salg bil", men den er repræsentativ!

Det kan man sguda ikke!

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Peter

Dato : 02-09-04 19:43

[klip]

> Godt nok ikke en "til salg bil", men den er repræsentativ!
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=15729
>
> Det kan man sguda ikke!

Host - nej.

Skulle lige se om det lignede min egen - det gør det på ingen måde -
heldigvis

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 03-09-04 06:40

Fly Christensen wrote:

> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=15729
>
> Det kan man sguda ikke!

Nej, den er godtnok ikke for spiff, men den nærmer sig på ingen
måde den her <http://62.58.184.18/portalclassic/auto.asp?ID=214>,
det er sgu lige så det smerter i pupillerne.. Heldigvis kan man få
dulmet nerverne igen med billede 10, 11 og 0

--
Hygge..
Thomas

Fra : Lars Frandsen

Dato : 03-09-04 07:12

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Nej, den er godtnok ikke for spiff, men den nærmer sig på ingen
> måde den her <http://62.58.184.18/portalclassic/auto.asp?ID=214>,
> det er sgu lige så det smerter i pupillerne..

Åhh nej, åh nej, åååååhhhh nej! Det var dog gyseligt!

> Heldigvis kan man få dulmet nerverne igen med billede 10, 11 og 0

Ahhh, det hjalp. Dygtigt fotograf - rigtig god kameravinkel
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 03-09-04 17:17

Lars Frandsen wrote:

> Åhh nej, åh nej, åååååhhhh nej! Det var dog gyseligt!

Det er sgu det originale design og var garanteret drønhot dengang
i starten af firserne hvor Wham og plateausko var "lækkert"..
Forestil dig at komme kørende i den bil med din grønne skjorte med
de store flipper og rhinestones og brune fløjsbukser, så blev det
sgu ikke mere trendy..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Lars Frandsen

Dato : 03-09-04 18:14

> [...]
> Forestil dig at komme kørende i den bil med din grønne skjorte med
> de store flipper og rhinestones og brune fløjsbukser, så blev det

Puuhhh, godt jeg ikke skulle kigge på bil dengang.
Jeg kan da prise mig lykkelig for, at mine forældre valgte en lysebrun
Taunus.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-09-04 06:21

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Jeg nægter at købe og køre i en bil, hvor jeg finder interiøret
>afskyeligt - og så er det altså ligemeget, hvilken bil, der er tale om!

Det er da med ens bil, som med ens hjem .....

uden at skulel fremhæve Scorpio'en frem for andre biler, er det da et
temmeligt sobert interiour, uden at prange, og uden tivolilys

bedøm selv : http://www.froerup.dk/jan/scorpio/index.htm

(den er absolut pænest med japansk åndenød, Århusianeren nederst, har
blot sorte rammer, hvor den "store" har look_alike_wood)
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-09-04 13:12

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Det er da med ens bil, som med ens hjem .....

Bop, bop, jeg synes da ellers din scorpio er temmelig pæn og
velholdt..

--
Hygge..
Thomas

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-09-04 14:17

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> skrev :

>Bop, bop, jeg synes da ellers din scorpio er temmelig pæn og
>velholdt..

<homer_simson_mode>

Dohhhhh!!

</homer_simson_mode>