bil alarm montører og bilstereo montører s~
Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 01-09-04 19:22

Hej.

Da jeg sælger mange forskellige varer i min shop, og det ikke er alle der er
lige gode til selv at montere dem, så er jeg på udkig efter firmaer man kan
lave noget samarbejde med.

Det det drejer sig om er at jeg skal bruge nogen der kan montere alarmer,
radio´er og opbygge hele bagagerum og dørsider. folk har så købt produkterne
ved mig og du hjælper med at montere dem!

Det er nok du kun kan lave en af tingene bare du har orden i dine sager og
ved hvad du laver!

Det vil fungere sådan at du vil komme på min side under MONTERING, på
forsiden og der vil der være informationer omkring dig og hvad du kan lave.
Jeg vil som sådan ikke have noget med det at gøre udover at henvise til dig.

Hvis der skulle være nogen der var interesseret i at blive montør så kan i
skrive til mig på nikolai@go-loud.dk

Husk du skal være momsregistreret og have alle forsikringer og lignende i
orden. Og alt vil blive lavet MED regning!

Jeg har postet den her "annonce" her i dk.fritid.bil i håb om folk finder
forståelse for det....! da der helt sikkert er masser af folk herinde der
enten kender til nogen der er intereserede eller selv er det.

undskyld hvis jeg støder nogen med dette indlæg!
--
Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.go-loud.dk <--- Danmarks Billigste Bilstereo!
www.minvogn.dk <--- Min egen bil og bilstereo opbygning.

Tlf.:23420653 Fax.:75520638

Fra : John Sahl

Dato : 01-09-04 20:20

Nikolai R. Jensen wrote:
> undskyld hvis jeg støder nogen med dette indlæg!

Jeg synes det er synd du trods al din erfaring på nettet gør
ting som du VED er forkerte. Og det får mig til at tænke:
Når du ikke overholder spillereglerne her, hvordan har du
det så med at overholde spillereglerne andre steder.?

Tag lige og vågn op og opfør dig lidt prof.

Dit opslag bliver ikke bedre af at du gør det bevidst og så
tror det er ok fordi du siger undskyld.

(Bortset fra mit opkast håber jeg da du finder de folk du
skal bruge, bare ikke ad denne vej.)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk