Tysk/dansk hugger der har en audi 80/coupe~
Fra : Jonas R.

Dato : 01-09-04 17:00

Jeg står og skal bruge en "Blower control unit", eller sagt på dansk en dims
som styrer min blæser. Min bil er en audi s2 coupe. Men enheden skulle være
den samme på en audi 80, 90, coupe, så hvis nogen kender til en dansk som
har sådan en holdende med fuld automatisk klimaanlæg så ville det være
kanon.

Evt. link til tysk ophugger side ala dataophug.dk?

På forhånd tak

Jonas R.

Fra : John Sahl

Dato : 01-09-04 17:20

Jonas R. wrote:
> Evt. link til tysk ophugger side ala dataophug.dk?

Jeg tror du har størst chance for at finde den på
www.ebaymotors.de så find lige navnet på tysk

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Niels Bengaard

Dato : 01-09-04 17:25

> [...]
> kanon.
>
> Evt. link til tysk ophugger side ala dataophug.dk?

Jeg ville prøve på www.ebay.de ved ikke lige hvilken del det præcist er, men
man kan da finde klimaanlægsdele til S2, eks.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53932&item=7919313197&rd=1&ssPageName=WDVW

Niels

Fra : Jonas R.

Dato : 01-09-04 17:31

Niels Bengaard wrote:
SNIP
> Jeg ville prøve på www.ebay.de ved ikke lige hvilken del det præcist
> er, men man kan da finde klimaanlægsdele til S2, eks.

> [...]

Hej Niels,

Kender godt ebay.de meeeen det du linker til er et normal aircon anlæg og
ikke fuld automatisk = digitalt. Anyways er det ikke fronten men en dimmer
som sidder på blæseren bag ved handskerummet og styrer udfra nogle signaler
når blæseren skal tænde/slukke og den virker desværre ikke = blæseren kører
hele tiden, hvilket er super snot irriterende :(
Men jeg må prøve og se om jeg kan finde dimsen i Etka og få det tyske navn
og se om der skulle dukke noget op på ebay ....

/Jonas