Lak til ford mustang 1967
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 31-08-04 18:49

Hej derude.
Jeg har en gammel Ford Mustang fra 1967. Den har farvekoden "I" Lime Gold.
Farvekoden hos DuPont i USA er 4790 og hos Ditzler 43576 og R-M Number
A-1882. Er der en på nette der kan give mig opskriften på denne farve så jeg
kan få den blandet i Danmark.
EVT hos Baden-Jensen.
Nils

Fra : Rasmus

Dato : 31-08-04 19:07

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Farvekoden hos DuPont i USA er 4790 og hos Ditzler 43576 og R-M Number
> A-1882. Er der en på nette der kan give mig opskriften på denne farve så

Baden-Jensen linker selv til...., men kan de ikke selv skaffe recepten?
http://www.shcolor.info/

mvh
Rasmus

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 31-08-04 19:33

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Gold.
> jeg
>
> Baden-Jensen linker selv til...., men kan de ikke selv skaffe recepten?

Du kan sikkert få den blandet hos LakGruppen i Odense.

63 15 66 66
www.lak-gruppen.dk

Bo

Fra : Nils Boesgaard

Dato : 02-09-04 14:08

Nej ,de siger jeg selv må eksperimentere. De har lavet en farve ud for en
måling på bagklappen. Men denne farve er alt for mørk og for grøn. De har
givet mig sølv til at gøre den lysere og okker til at gøre den mere
guldfarvet. Jeg skal selv måle hvor mange gram jeg kommer i . Så vil de
kunne lave den rigtige farve.
Nils