Rep af Spoiler - hvad bruger man?
Fra : Per Olsen

Dato : 30-08-04 22:07

Hej Alle

Her i Weekenden da kæresten og jeg skulle hjem fra en tur i sønderjylland,
og undertegnede lukkede bagagerumet, så knækkede spolieren af bilen Jeg
har nu lært at man IKKE skal lukke bagagerumet ved at bruge spoileren....

Den er skruet fast på bilen med fire skruver gennem bagklappen, spolieren
står på to "fødder" disse to er knækket af, og inden i selve spoileren er
der hulrum. Jeg går ud fra at den er lavet af glasfiber, kan man på
nogenmåde fylde den op med noget, sådan at man kan komme til at lime disse
to fødder på igen sådan at jeg kan skruve den fast? Det ser ud til at
glasfiberen så-småt er begyndt at krakelere, og derfor så kunne den ikke
holde.

Hvad skal man lime med føderne fast med? jeg tror også de er lavet af
glasfiber eller hård plastic. Hvad limer man spoileren fast med? (blot for
at sikere den yderligere, da den uden i enderne går helt ned til bagklappen,
så den kan sikkert også limes fast der)

Bilen er en Nissan Almera 96 SR Sedan fra 96 hvis nogen kender den og ved
hvordan en sådan ser ud Spoileren er orginal.

--

Med Venlig Hilsen