(MC) BMW R 1200 C Classic
Fra : Christian Giannaris

Dato : 30-08-04 17:28

Hej,

Jeg overvejer at købe en BMW R 1200 C Classic
(http://www.bmwmotorcycles.com/r1200c_classic.jsp) som min første
motorcykel. Men mit spørgsmål går på om denne er velegnet som
'begynder'-motorcykel?
Jeg har ingen planer om at køre rigtig stærkt, og jeg skal primært bare
"cruise" og transportere mig selv, men i hvilket vejrlig kan jeg regne med
at tage sådan en her ud at køre. Lidt våde veje er forhåbentlig ikke noget
problem?

Mit andet sprøgsmål går på om og i så fald hvor jeg kan prøvekøre sådan en
fyr i Københavnsområdet?

Er der ellers noget jeg skal være opmærksom på?

På forhånd tak

Chr

Fra : JSM

Dato : 30-08-04 19:18

"Christian Giannaris" <x@nomail.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg overvejer at købe en BMW R 1200 C Classic
> (http://www.bmwmotorcycles.com/r1200c_classic.jsp) som min første
> motorcykel

Så sku' du prøve at spørge i news:dk.fritid.motorcykel . FUT dertil.

mvh
Jesper

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-08-04 21:07

Hej Christian.

news:dk.fritid.motorcykel er den korrekte NG at spørge om det i

Du skal ikke tage dig af dem der brækker sig i hovedet på dig !, de har
sikkert haft en dårlig dag

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : claus b. p.

Dato : 30-08-04 22:25

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote in message
> Hej Christian.
>
> news:dk.fritid.motorcykel er den korrekte NG at spørge om det i
>
> Du skal ikke tage dig af dem der brækker sig i hovedet på dig !, de har
> sikkert haft en dårlig dag

Ja, og BMW laver da fine biler. Men til svaret: Ja der er noget du skal
tænke på. Hvis du er begyndermotorcyklist så begynd med at finde et
forsikringsselskab der vil forsikre MC'en, og find ud af hvad det koster.
Hvis du i forvejen er elitebilist kan det måske lade sig gøre, men ellers
vil det nok blive _meget_ dyrt. Ellers kør forsigtigt.

/Claus

Fra : JSM

Dato : 31-08-04 08:11

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Christian.
>
> news:dk.fritid.motorcykel er den korrekte NG at spørge om det i
>
> Du skal ikke tage dig af dem der brækker sig i hovedet på dig !, de har
> sikkert haft en dårlig dag

Hej Dennis

Hvorfor mener du at jeg "brækker mig i hovedet" på Christian. Jeg var
bestemt ikke ude på at genere nogen og troede selv, at jeg blot (akkurat
ligesom du selv gør) høfligt henviste til den NG hvor der var størst chance
for at få svar. Er det noget bestemt i mit svar der får dig til at reagere
som du gør ? Jeg er som sagt ikke ude på at genere nogen så jeg vil da gerne
vide hvad jeg gjorde galt så jeg kan undgå en gentagelse.

mvh
Jesper

Fra : Christian Giannaris

Dato : 31-08-04 14:55

"JSM" <sevelsted@spamnejtakpc.dk> skrev i en meddelelse

> "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse
klip
> [...]
gerne
> vide hvad jeg gjorde galt så jeg kan undgå en gentagelse.

No offense taken, herfra.

Chr

Fra : Christian Giannaris

Dato : 31-08-04 14:22

> [...]
>
> news:dk.fritid.motorcykel er den korrekte NG at spørge om det i
>
> Du skal ikke tage dig af dem der brækker sig i hovedet på dig !, de har

Tak for tippet, og beklager fejlen, jeg havde ikke den pågældende gruppe på
min NG-liste, men det har jeg nu.

Chr.