Simpelhen latterlig.
Fra : Martin Vollert

Dato : 30-08-04 14:04

Sidder lige og kigger på EB om hvor mange policen har knaldet for at køre forstærk de sidste 4 dage,
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=261167

Hvad jeg godt kunne tænke mig at vide istedt for de 4 ekstreme tilfælde ud af over 1700 syndere,
er hvor meget er gennemsnittet af fartovertrædelsene på, men det er vel så lille at det ikke er
overskrift værdig.
--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 30-08-04 15:14

> Hvad jeg godt kunne tænke mig at vide istedt for de 4 ekstreme tilfælde ud
af over 1700 syndere,
> er hvor meget er gennemsnittet af fartovertrædelsene på, men det er vel så
lille at det ikke er
> overskrift værdig.
> --
> Hilsen Martin.
>
> Ford Mondeo 2,5 V6
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16442
> Ford klub Danmark Medl:2113.

Du har bare at bukke under for den kollektive hjernevask. Det er nu engang
besluttet på allerhøjeste niveau at alt over 110 respektive 130 på vore fine
motorveje er at sidestille med mord og pædofili og skal håndhæves som sådan!

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 30-08-04 16:06

> [...]
fine
> motorveje er at sidestille med mord og pædofili og skal håndhæves som

Spis en kiks, og /el. lad være med at læse EB. . et er deres
sensations-journalister som har videregivet tallene.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 30-08-04 16:13

> [...]

fine
> motorveje er at sidestille med mord og pædofili og skal håndhæves som

Dit kommentar om at sidestille fartovertrædelser med mord og pædofili må du
gerne underbygge med fakta eller kilde.

På forhånd tak!

Mvh

Emil

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-08-04 16:50

Emil Jensen [2100] skrev:

> Dit kommentar om at sidestille fartovertrædelser med mord og pædofili
> må du gerne underbygge med fakta eller kilde.

Man er jo psykopat hvis man kører hurtigere end loven foreskriver.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Brian

Dato : 30-08-04 17:44

Hejsa

Martin Johansen [6000] skrev:

> Man er jo psykopat hvis man kører hurtigere end loven foreskriver.

Utroligt at der er så mange herinde, der gang på gang kan føle
sig trådt over tæerne, af så lidt.....

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-08-04 10:31

Brian skrev:

> Hejsa

> Utroligt at der er så mange herinde, der gang på gang kan føle sig
> trådt over tæerne, af så lidt.....

Hvad mener du?

Er det ikke det BT og EB gang på gang skriver?

"Fart-psykopater" og det der er værre..

Fra : Brian

Dato : 31-08-04 16:14

Hejsa

Martin Johansen [6000] skrev:

> Hvad mener du?
>
> Er det ikke det BT og EB gang på gang skriver?
>
> "Fart-psykopater" og det der er værre..

Nææ, det er vist sjældent de direkte skriver det, men det
bliver *meget* gerne tolket sådan

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-08-04 16:21

Brian skrev:

> Nææ, det er vist sjældent de direkte skriver det, men det bliver
> *meget* gerne tolket sådan

Jeg mindes at have set sådan en overskrift 1 gang og ordlyden gentaget i
brødteksten flere gange direkte.

Fra : Brian

Dato : 31-08-04 16:29

Hejsa

Martin Johansen [6000] skrev:

> Jeg mindes at have set sådan en overskrift 1 gang og ordlyden
> gentaget i brødteksten flere gange direkte.

Nåja, én gang kan vel også gå an som "gang på gang"

Selv

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-08-04 16:46

Brian skrev:

> Hejsa

Hey

> Nåja, én gang kan vel også gå an som "gang på gang"

Hov hov.. det har været skrevet i brødteksterne mange gange..

Jeg bliver bare så olm hvergang de skriver/antyder det - det er som skudt
ud af næsen på Duracell og det lyder klamt. Det har jo intet med
psykopati at gøre.

Fra : Brian

Dato : 31-08-04 16:51

Hejsa

Martin Johansen [6000] skrev:

> Jeg bliver bare så olm hvergang de skriver/antyder det - det er som
> skudt ud af næsen på Duracell og det lyder klamt. Det har jo intet med
> psykopati at gøre.

Det er vi enige om, det der undrer mig er bare, at folk *stadig* irriteres
over så lille en ting.

Man er psykopat hvis man kører +130km/t på en tom motorvej.... og
hvad så ?!

Det er nærmest ved at blive et mantra her i gruppen, at " alle siger man er
psykopat hvis man kører hurtigt bla bla bla"
Der findes altså værre ting i livet..... Hvis det kan hidse folk sådan op
gang på gang, må de sgu leve et problemløst liv

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-08-04 17:21

Brian skrev:

> Det er vi enige om, det der undrer mig er bare, at folk *stadig* irriteres
> over så lille en ting.

Personligt bliver jeg irriteret over det fordi det stadig er det som
hænger ved folk - at det er galt at køre "så" stærkt.

> [...]
> er psykopat hvis man kører hurtigt bla bla bla" Der findes altså værre
> ting i livet..... Hvis det kan hidse folk sådan op gang på gang, må de

Jeg oplever det modsatte - at folk ikke har noget imod hastighed bare det
er efter forholdene.

Fra : alexbo

Dato : 30-08-04 16:58

"3140 Bagdad Bob" skrev

> Det er nu engang besluttet på allerhøjeste niveau at alt over 110
respektive 130 på vore fine
> motorveje er at sidestille med mord og pædofili og skal håndhæves som
sådan!

Det lyder sandsynligt.
Mord straffes med fængsel og pædofili er straffrit, det er jo ikke ulovligt.
Så overtrædelser af færdselsloven må ligge der i mellem.

mvh
Alex Christensen

Fra : Nielsen

Dato : 30-08-04 17:00

"Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af over 1700 syndere,
> er hvor meget er gennemsnittet af fartovertrædelsene på, men det er vel så

Hmmm tjaaa...det er smart at snyde, men dumt at blive opdaget.
Butnakken der blev taget med 225km/t havde vist lige blevet stoppet med
167km/t et par timer forinden.
jooo han havde skam "ekstra travlt" da han jo måtte bruge tid for at
forklare sig første gang.

Det tangerer jo idoti

Nielsen

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 30-08-04 20:19

"Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Sidder lige og kigger på EB om hvor mange policen har knaldet for at køre
forstærk de sidste 4 dage,

Bøder for hastighedsovertrædelser er en del af statens indtægtsgrundlag.

Så kom bare igang!

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 30-08-04 22:22

"NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
meddelelse
> forstærk de sidste 4 dage,
>
> Bøder for hastighedsovertrædelser er en del af statens indtægtsgrundlag.

Aah - der er altså tale om en borgerpligt. Nu har jeg det straks meget med
med at køre 130 på Helsingørmotorvejen.

Fra : Thomas H.

Dato : 30-08-04 23:15

> [...]

af over 1700 syndere,
> er hvor meget er gennemsnittet af fartovertrædelsene på, men det er vel så

Folk kører vel bare 120-130 som de altid har gjort, og blev lovet at de
ville kunne komme til helt lovligt i valgkampen?
Men 4 ud af 1700 er nok til at lave overskrifter med, og lur mig om de ikke
også kan få Lene Espersen til at udtale sig om at det er forkasteligt, og
love at hæve bøderne med 3-400%.

Men ja, det kunne være interessant at se en graf over hvem det er der bliver
knaldet, både på motorvejs-raids og i fotofælder, ved sidstnævnte er mit gæt
at 95% ligger på de der 9-10 km/t - altså helt almindelige mennesker der
passer deres hverdag, kke lige har checket speedometret de sidste 4 sek. og
prøver at følge og følge med i trafikken. ....den jyske landbrugselev, der
småberuset kører 160 på grusvejen i hans Kadett med turboskilt på fanger de
ikke.