Seat Ibiza
Fra : Tue Jensen

Dato : 29-08-04 13:45

Er der nogle der har erfaring med den nye(?) Seat Ibiza? Ja den er jo
efterhånden et par år gammel. Positive Negative?
--
Mvh. Tue Jensen

Fra : Jan Wagner Pedersen

Dato : 29-08-04 19:50

> Er der nogle der har erfaring med den nye(?) Seat Ibiza? Ja den er jo
> efterhånden et par år gammel. Positive Negative?

Jep
Har haft sådan en i et lille år, (den er lige død, http://www.cuk.dk/seat/ )
Der har aldrig været nogle problemer med den, nåde at køre små 20.000 km i
den.

Skal ud og købe en næsten magen til i morgen (Har lige fået penge fra
forsikringen )

Så kan give de varmeste anbefalinger her fra, og kan skrive under på at
sikkerhedsselen virker...

--
Jan Pedersen
Cuk@cuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 21:12

> [...]
http://www.cuk.dk/seat/ )
> Der har aldrig været nogle problemer med den, nåde at køre små 20.000 km i

Fælgene ser ikke ud til at have taget skade? Kan man så, generelt, få lov at
tage dem fra sin totaltskadede bil, eller vil forsikringen "have" dem?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Tue Jensen

Dato : 29-08-04 22:07

On Sun, 29 Aug 2004 20:50:07 +0200, Jan Wagner Pedersen wrote:

> [...]
> forsikringen )
>
> Så kan give de varmeste anbefalinger her fra, og kan skrive under på at

Hvilken motor kørte du rundt med? Valget står mellem en 1.4 med 75 eller en
1.4 med 100 hk så jeg er interesseret i lidt info om hvodan de klarer
strabasserne.

--
Mvh. Tue Jensen
http://www.dfmc.dk/?id=389

Fra : Jan Wagner Pedersen

Dato : 30-08-04 04:43

> Hvilken motor kørte du rundt med? Valget står mellem en 1.4 med 75 eller
en
> 1.4 med 100 hk så jeg er interesseret i lidt info om hvodan de klarer
> strabasserne.

Min var en 1.4 75 hk, oplevede ingen problemer denne størrelse, hverken på
landevej eller motorvej, selvfølgeligt er det ikke nogen racer, men kan uden
problemer følge med til dens top hastighed

--
Jan Pedersen
cuk@cuk.dk

Fra : Lars

Dato : 30-08-04 08:12

On Sun, 29 Aug 2004 14:44:35 +0200, Tue Jensen
<tuesj03@civil.auc.dk> wrote:

>Er der nogle der har erfaring med den nye(?) Seat Ibiza? Ja den er jo
>efterhånden et par år gammel. Positive Negative?

Ja, vi købte en 1.4 75HK i april (har kørt ca. 4500km) og for
lidt under 2 uger siden købte vi én til (ca. 300km). Vi har kun
positive erfaringer indtil videre, på den anden side er de jo
begge nye endnu.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 31-08-04 09:25

Kan man ikke med en lille chip give dem 100 Hk ?

/Carsten