Batteriskift på nøgle til VW
Fra : Peter Fjelsten

Dato : 28-08-04 20:48

Svende på dk.fritid.bil,

Batteriet i nøglen til den fjernbetjente centrallås på min VW Sharan
fra 10/01 er ved at gå død. Hvordan skifter man batteriet?

Jeg har ikke kunne finde links.

--
<author> Peter Fjelsten </author>
<e-mail valid> yes </e-mail valid>

Fra : Jeff

Dato : 28-08-04 22:56

Du åbner nøglen, "midt på" med en lille skruetrækker.

Se linket her, og her kan du se at der er et lille hul til skruetrækker.

http://www.audi.se/mediadb/_files/user_uaudi/key_3982.jpg

MVH
Boss

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 28-08-04 23:58

Jeff skrev i Message-ID: <4130ff10$0$213$14726298@news.sunsite.dk>:

> Du åbner nøglen, "midt på" med en lille skruetrækker.

> Se linket her, og her kan du se at der er et lille hul til skruetrækker.

> http://www.audi.se/mediadb/_files/user_uaudi/key_3982.jpg

OK, min ser ikke helt sådan ud, men når jeg "flipper" nøglen ud, kan jeg
se der er en lille tap - måske skal jeg prøve at myre en skruetrækker
derind...?